Kebabmannen Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Rising sun.En enbart Rp guild :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Phantas Magoria är på C'thun och försöker lite i naxx.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Fifth Sin, vi har kommit till chromaggus i BWL=) Redigerat 28 Augusti 2006 av yoZhi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 ok jag har gjort mín egen guild nu... den heter: Antarian Rangers (bild om tabard kommer innom kort) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 vi downa raz första bossen i death knight wing igår =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Naturskyddsföreningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Dedication :cool: Redigerat 6 September 2006 av noname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Judean Peoples Front ZG/AQ20/MC guild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 www.flegion.reklam, alla lv 60's har börjat köra ZG och snart ska vi göra det tuffare med PVP raids osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 :lol: Forsaken Legion är det nog inget fel på, min guild heter Outlaw Immortalz på Burning Legion, vi tar bara in lev 60s, har klarat Onyxia MC(Ragnaros) Ahn'Quiraj 20 ( Ossirian ) ZG ( Hakkar ) och sådant, har inte varit inne jättemycket för jag har slut på pengar, men är ganska säker på att vi har börjat farma Ragnaros & co och börjat med BWL/AQ40 hehehe.... Längtar fett till Naxxramas :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Dags och fixa Tier2 för Naxxramas :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Inte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in. Chilla, bråka inte om era guilder! :angry: Great Days Of Alliance/heter min Guild som jag är medlem i Redigerat 30 Augusti 2006 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg