Xade Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Spelar roll vad det är reklam för, den innehåller ändå en naken kvinna. Varför inte bara ge er? N_F har redan sagt att det är förbjudet. Varför ska inte yngre se nakna kvinnor? Det är inte farligt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Så klart att det inte är farligt, men de vill kanske inte det ändå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Ripto. förklara för mig, varför skulle en yngre person ta skada av att se ett kvinligt bröst ? Och hur skulle skadan personen eventuellt tar, yttra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Hmm, antagligen skulle de bli äcklade? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 tror inte det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Förlåt om jag låter bisarr me... Tror någon, nu helt ärligt, utan att ni ska smöra för att låts vuxna och ansvarstagande eller något, tror ni när ni var 9 år att ni blev äcklade av bröst?! Blir man äcklad av bröst, är det något fel med person, nej jag är övertygad att ni alla som påstår detta antingen är homosexuella (Inget fel med det) eller tvärtom översnuskiga. Att ni bara kan tänka på sex så fort ni ser en tutte eller två, världen är omringad av halvnakna framsidor gjorda för kvinnomagasin och dylikt. Acceptera det, eller lev i någon slags illusion om att världen är ett perfekt ställe där respekt och godhet växer på träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 You said it brotha B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Förlåt om jag låter bisarr me... Tror någon, nu helt ärligt, utan att ni ska smöra för att låts vuxna och ansvarstagande eller något, tror ni när ni var 9 år att ni blev äcklade av bröst?! Blir man äcklad av bröst, är det något fel med person, nej jag är övertygad att ni alla som påstår detta antingen är homosexuella (Inget fel med det) eller tvärtom översnuskiga. Att ni bara kan tänka på sex så fort ni ser en tutte eller två, världen är omringad av halvnakna framsidor gjorda för kvinnomagasin och dylikt. Acceptera det, eller lev i någon slags illusion om att världen är ett perfekt ställe där respekt och godhet växer på träd. Håller med!!!! Dom flästa har väl sugit på sin mammas bröst när dom var små eller? så då borde man kunna se på dom Redigerat 3 September 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 max93 jag tror inte det hör till saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 B) Why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Ska 9:åringar nu diskrimineras och inte får se på en kvinna med bröst :s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Det där var tamefan det vettigaste sedan soppa på burk! Men disskutionen är över och ja, jag tycker det är en tolkningsfråga, då en del mods tycker det är okej och andra inte, tycker någon jag resonerar fel? Ring polia! Tycker en del mods att det är tillåtet att ha en porrbild som avatar? Ni kan ju testa hyra en p-rulle och se vad ni får för svar. (Till alla 13/14-åriga kåtbocker som tycker att man ska få ha porrbilder som avatar här.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.