shacti Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Vem som än sa regler är till för att brytas får en ros och ett starkt medhåll från mitt håll ^_^ Intressant debatt vi har fått fram här, det enda som saknas är rösten av en kvinna. För ärligt, nioåringar som inte har en jädrans förvriden världsbild kommer inte ta skada av den här bilden ifråga, nioåringar lägger inte en sexuell innebörd i en bild/film, hur vulgär/stötande eller sensuell/välgjord (ni fatta vilken som vara bra va?) den än är. Så alltså, det är den betydligt mer väldoftande halvan av fuska.se som lär ta anstöt av denna bild, ja menar inte så att jag skulle bry mig om en nån hade en snopp som ava men som vi alla vet tänker kvinnor lite annorlunda. Alltså, kan ingen släpa hit Draghon eller nån som kan berätta för oss grabbar varför en sån här bild kan väcka anstöt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Bra sagt där... Jag tror faktist att ni som tycker bilden är vulgär är riktiga Moderator wannabes som bara vill låta mogna. För seriöst har ni aldrig sett tuttar, så är det något fel på er om man säger så. Jag kan tycka en del Hårdrocks avas med motiv som typ djävulska masker osv, är mer stötande då de sänder ett s*tanistiskt budskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Mascarpone, jag tänkte själv säga det nyss. T.ex några brukar ha Lordiavatarer. Varför får dem ha det? Några blir stötande och de sänder s*tanistisktbudskap som Mp sa. Den där parfym reklamen har jag sett i NK, Åhlens. Även några flera ställen. Och jag tror säkert att någon 9åring här brukar följa med sin mamma när hon ska shoppa kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Mascarpone, jag tänkte själv säga det nyss. T.ex några brukar ha Lordiavatarer. Varför får dem ha det? Några blir stötande och de sänder s*tanistisktbudskap som Mp sa. Den där parfym reklamen har jag sett i NK, Åhlens. Även några flera ställen. Och jag tror säkert att någon 9åring här brukar följa med sin mamma när hon ska shoppa kläder. Bra sagt DonkeN, Lordiavatarerna är stötande enligt mig, eller det är dom inte men igämförelsevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Ska allt eller inget vara tillåtet?.... Det verkar faktiskt som om alla tycker att något är stötande... Så varför inte låta gå..? Man kan ju dra gränsen vid nakenbilder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Vi vill få svar från admin och inte en moderator. Ibland så brukar någon mod tycka det är okej med tråden och sen så tycker inte den andra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Vi vill få svar från admin och inte en moderator. Ibland så brukar någon mod tycka det är okej med tråden och sen så tycker inte den andra det. okej med tråden-.... var det inte så att vi pratade om stötande avater... I sånna fall kan ju Admin själv godkänna om en avatar är giltig när man ska välja en ny eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Då skulle det ta en himla tid att byta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Då skulle det ta en himla tid att byta... Om man själv får ta ansvar för avataren, dvs att man måste följa vissa regler och inte ta en nakenbild som exempel... och sedan om man tar en nakenbild och blir upptäckt av en moderator så....ja, vette f*n, jag gissar på att det räknas som en bruten regelr och en varning utdelas.... Kanske låter lite väl strängt.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jaså, har man brutit en regel får man vara beredd på konsekvensen. orsak och verkan > allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jaså, har man brutit en regel får man vara beredd på konsekvensen. orsak och verkan > allt Vad jag har hört så är det väl så det går till... Dock så finns det väl redan sådana regler för avatarer.... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Då skulle det ta en himla tid att byta... Om det bryter mot en regel så vill jag se en sån här regel för avatarer.§2.6, inget stötande eller kränkande. Nu ska ni allt få se. Kaktus-mannen då, han har ju Muhammed karrikatyrerna, dem är också väldigt stötande. Varför inte bry sig om dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.