stewie Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 (redigerat) pc - mulle meck (?) ps1 - spyro 2 och crash team racing ps2 - virtua tennis 2 sega mega dirve - sonic xbox - halo gameboy - pokemon gul Redigerat 4 September 2006 av stewie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Måste ha varit några spel på "Power CD -2, blandat innehåll för PC". Kan inte påminna mig om att jag begrep något av spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 pc:Mulle Meck bygger flygplan ps:Tarzan Gba:pokémon ruby Gb:Pokémon Silver Gc:mario Kart DD inkl Zelda CE PS2:Sagaon OM konungens återkomst men först av all spelen var Mulle Meck Bygger Flygplan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Oj hmm... det måste nog ha varit Super Mario Allstars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Super Mario All Stars till SNES. :) Spelade det med min bror, och jag förlorade hela tiden, så jag slängde kontrollen i väggen. ^^' Den funkar inte så bra längre, men spelar ändå inte så myket. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Min första tv-spels konsol spel var gamla hederliga Spyro spelet riktigt kul. Och till pc körde jag ett av mina första Turok med min pappa :P Han gick jag skött var kanske fyra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Asså, mina föräldrar hade ett Super Nintedo som jag aldrig hann spela på men minns. Första spelet jag spelade själv var nog Yoshi-spelet till N64. Men då var jag nog inte äldre än fem. Mina föräldrar spelade som sagt väldigt mycket tv-spel när jag var yngre, så jag kollade mest istället för att själv spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Kommer inte ihåg om det var Pokémon Blue till GameBoy Colour, eller om det var Super Mario Bros till Nintendo 8-bit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Yoshi´s Island te Snes ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Det var ett pc-spel. Det var nåt slags julspel med 24spel i 1. Det va meningen att spela 1 spel per dag tills julaftonen. Faktiskt riktigt kul :D Men går tyvär inte att spel längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det första spelet jag spelade var Legend of Zelda: A link to the Past, men det första jag köpte var Legend of Zelda: Oracle of Ages Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Street fighter 3 till super nitendo =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg