stewie Skrivet 4 September 2006 Rapport Skrivet 4 September 2006 (redigerat) pc - mulle meck (?) ps1 - spyro 2 och crash team racing ps2 - virtua tennis 2 sega mega dirve - sonic xbox - halo gameboy - pokemon gul Redigerat 4 September 2006 av stewie
nebbig Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Måste ha varit några spel på "Power CD -2, blandat innehåll för PC". Kan inte påminna mig om att jag begrep något av spelen.
Staejjkarn Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 pc:Mulle Meck bygger flygplan ps:Tarzan Gba:pokémon ruby Gb:Pokémon Silver Gc:mario Kart DD inkl Zelda CE PS2:Sagaon OM konungens återkomst men först av all spelen var Mulle Meck Bygger Flygplan.
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Oj hmm... det måste nog ha varit Super Mario Allstars
Salzalada Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Super Mario All Stars till SNES. :) Spelade det med min bror, och jag förlorade hela tiden, så jag slängde kontrollen i väggen. ^^' Den funkar inte så bra längre, men spelar ändå inte så myket. :)
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Min första tv-spels konsol spel var gamla hederliga Spyro spelet riktigt kul. Och till pc körde jag ett av mina första Turok med min pappa :P Han gick jag skött var kanske fyra :lol:
Tox Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Asså, mina föräldrar hade ett Super Nintedo som jag aldrig hann spela på men minns. Första spelet jag spelade själv var nog Yoshi-spelet till N64. Men då var jag nog inte äldre än fem. Mina föräldrar spelade som sagt väldigt mycket tv-spel när jag var yngre, så jag kollade mest istället för att själv spela.
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Kommer inte ihåg om det var Pokémon Blue till GameBoy Colour, eller om det var Super Mario Bros till Nintendo 8-bit.
123spill Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Det var ett pc-spel. Det var nåt slags julspel med 24spel i 1. Det va meningen att spela 1 spel per dag tills julaftonen. Faktiskt riktigt kul :D Men går tyvär inte att spel längre :(
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Det första spelet jag spelade var Legend of Zelda: A link to the Past, men det första jag köpte var Legend of Zelda: Oracle of Ages
Rekommendera inlägg