sicworld Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Gran Turismo 1 - Playstation 1 Spider-Man 1 - Playstation 2 Resident Evil - Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 hmm ... tror de var vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Det var DR Mario till GB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 mickey mouse adventures på playstation 1 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Nått Side-scrollande spel med en Piraya ( :blink: ) det var askul iallafall!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Pc -- Typ Lekis :P Xbox -- TopSpin och PGR2 Nintendo 64 -- Goldeneye 007 Gameboy Color -- Pokémon Gul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ett Hugo spel till PS1 när jag var 6år gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Super Mario World till Super Nintendo ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 ssx-ps2 xsquad-ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Det första till Konsoll var ett SNES med 8 spel jag fick då jag fyllde 5 år ^^ Minns att det första jag spelade var super mario world som jag spelade på i flera veckor till jag varvade det. Kommer ihåg hur stolt jag var :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Donkey kong till Game & watch :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) PC>Typ nåt lite småfjantigt spel som Hugo ^^ Super Nintendo>Super Mario World, ett musse pigg spel, MegaMan, Another World, Teenage Mutant Ninja Turtles, Ett till Musse Pigg, Super Double Dragon, Mario Allstars Gameboy Color>Pokémon Blue Version Nintendo 64>Pokémon Snap, A Bugs Life Playstation one>NHL Rock The Rink Gameboy Advance>Pokémon Ruby Version Nintendo 8-bit>Super Mario Bros 3 XBOX>Midtown Madness 3, Halo, Hobbit Gamecube>Zelda Collection Playstation two>Hitman Contracts, Burnout 3 - Takedown, James Bond Collection:Everything or Nothing och GoldenEye Rouge Agent Nintendo DS>Mario Kart DS, Tony Hawks American Sk8land Tror det var alla ^_^ :P Redigerat 13 November 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg