admin Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Japp det stämmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Då är man miljonär. poängonär :D jag ska nog bara använda 100 kr per månad på poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ömn jag har inte fyllt på mitt kort.. gud va svårt.. jag måste ju vänta för att få mycket poäng jag menar 3000 är lite så jag har otur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Men admin hur får Du så många poäng??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Han äger ju sidan han måste ha för att ge moderatorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ja men han är ju admin så han kan ändra poängen han kan fixa så att han får så mycket som i börgan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Vi kommer nu att testa oss av SMS i forumet. Detta är helt frivilligt att använda och ger er 1000 poäng men till en kostnad av 30kr per SMS eller 250 poäng för 10kr per SMS. Och detta för att vi hellre ser att ni skriver i forumet och tjänar poäng på det sättet. Men nu finns det åtminstonde ett alternativ. Ni hittar instruktioner i er profil hur ni kan få extra poäng! men asså hur tjänar du på det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Han får pengar att betala allt som webhotell till annat grejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 och hur får han pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Dem kommer väl in på hans konto eller nåt sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Allvarligt talat är det onödigt att läga ner 100spänn i månaden på ett forum jedi knight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Det blir billigare att köpa 1000 än 250 4 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.