Ryow3n Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Vart finns ikonen "Visa skrivbordet"? Hade den i snabbstart så man snabbt minimerade alla fönster men råkade radera den och nu vet jag inte vart den ligger. Har kollat igenom hela WINDOWS mappen m.m men hittar den inte någonstans. Måste ha den, avlider annars :( Hjälp :( Citera
xingfu150 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 jag vet inte... prova att kolla kontrollpanelen, klassiskt läge och sen ``aktivitets fältet och startmenyn`` där borde du hitta rätt saker Citera
Ryow3n Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Har kollat där, finns inget. :( Citera
Nafrali Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Har haft samma problem. Gå in på microsoft's hemsida och sök på Show Desktop sp hittar du hur man ska göra. Kanske ger dig en länk imorgon. Citera
Boffaroffe Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Eller så trycker man bara på: "Windows ikonen(mellan alt och ctrl till vänster om space) + D ;p Redigerat 29 Augusti 2006 av No_Fear Citera
woicer Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 Jag vet inte om du löst problemet än, men jag slängde in applikationen, eller 'quick launch' som den heter i en zip-fil. Vet inte om det blir samma ikon och sånt när du unzippar den, men testa det och sedan dra den till snabbikonerna. Nåja, det är värt ett försök. Länk här: http://www.tretton37.se/woicer/quick_launch.zip Citera
Ryow3n Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 Quick launch funkar :D Bra det där med Windowsknappen och D också ^^ Tack för hjälpen ^^ Citera
Gäst 48893 Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 Högerklicka på verktygsfältet (det blåa där nere) och välj "Visa skrivbordet". Så enkelt är det. :) Citera
SonyPSP Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 Jepp lyssna på han över mig :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.