ajar Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Man kan ju införa det och sedan ta bort funktionen om det inte blir bra. Redigerat 1 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ja sålänge ni kan skilja på krönika, recension, artikel och reportage. Jag skriver redan mina egna krönikor, och de kommer jag inte att publicera på en så nersunken sida som fuska.se, där, som ni säger, att det ska innehålla 1500 tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ähum, det står faktist 5-10 o alsmäktige moderator. Gjorde en idag doc kort. http://www.fuska.se/nyheter/artikel-kroeni...terin-s575.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ähum, det står faktist 5-10 o alsmäktige moderator. Gjorde en idag doc kort. http://www.fuska.se/nyheter/artikel-kroeni...terin-s575.html Du hade 1744 tecken i din "krönika". :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag vet, visst är jag cool B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Bu fick jag en såndär onödig men ändå kul idé, som jag får alldeles för ofta numera. Krönika Att skriva en artikel på minst 5000-10 000 tecken inklusive mellanslag. Dom skall ju såklart handla om spel, speltillverkare, etc. Även topplistor kan göras men då baserade på forummets åsikter och inte sin egen. Därför är detta bra? För att Fuska.se skulle bli en av det första svenska spelhemsidan med krönikor, vilket skulle göra fuska.se unikt. Även att det skulle bidra till en proffsigare miljö, med krönikor och dylikt. Hur får vi igenom idén? Antingen genom att det går till som Fusk och Recensioner, att varje användare skriver för sig självt. Eller att några få väljs ut, om dom vill, dom jag sett har ett bra ordföråd för detta är tex, KazeN, Dolphin, Corpse osv. Hur ska dessa se ut? Gärna ett betyg fält, där användare kan betygsätta krönikerna, och så en bild på författaren längst ner. Gärna en namnteckning eller något. Sedan skall dom som är krönikörer ha en liten tittel, som det står: Krönikör/Skribent eller något. Denna skall inte ersätta ens rank utan kan stå med röd text under varnings spalten. Vad tycker ni om denna idén? Denna idén kanske blir bojkottad, men jag skulle tycka att det tog sidan till en helt ny nivå. Kan kanske bli något, men jag ser mig som en av de som har bäst ordförråd här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Det låter som en bra idé, men jag tror den blir svår att genomföra. Jag tror inte många kommer nå gränsen, och det lär också bli mycket kopierin mm. Rösten går ja, men det kommer inte fungera. Dock skulle jag gärna kunna se ett ställe där du kunde skicka in recensioner, hårdvara och mjukvara. Redigerat 1 September 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Krönikor kanske inte är bra. Men Artiklar. Det vore gött. Men självklart ska de bara stå om Spel då. Inge politiskt, inget med samhället att göra. Endast spel, speltillverkare & företag & personer m.m. inom spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 En bra krönikör bygger inte på ett jättebrett ordförråd, utan snarare ett fantastiskt sätt att formulera tankar och tro som man skapat genom att visa sin uppmärksamhet åt detaljer. Jag tror inte det går att ta ut bestämda skribenter till en sida som fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Låter som en bra idé. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 En bra krönikör bygger inte på ett jättebrett ordförråd, utan snarare ett fantastiskt sätt att formulera tankar och tro som man skapat genom att visa sin uppmärksamhet åt detaljer. Jag tror inte det går att ta ut bestämda skribenter till en sida som fuska.se. Men alltså, måste man vara proffs på alting? Det räcker med att viljan finns där, sedan kanske man inte är så jättebra. Jag menade inte att vi skulle beté som anders knave med detta förslag, bara för kuls skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.