Backstab Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 hej! jag har bara tråkiga spel och vill köpa ett nytt men vilket ska jag köpa? Det får inte va för mycket våld i för då tar bara mamma det. <_< nån som vet ett bra spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 hej! jag har bara tråkiga spel och vill köpa ett nytt men vilket ska jag köpa? Det får inte va för mycket våld i för då tar bara mamma det. <_< nån som vet ett bra spel?? Age Of Empires (1) Eller i värsta fall om inte det finns så Age Of Empires (2) PS.Age Of Empires(3) = Boorin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 sök "free game demos" eller liknande på google,men det är inte så bra om man har långsamt bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 jag gillar iaf online spel som oftast brukar va helt gratis såsom Runescape,flyff online,mu online,rakion. om du vill spela nått av de sök bara typ "download flyff" på google.se annars rekomenderar jag att du köper Battlefield 2 eller battlefield 2142 jag gillar nämligen BF serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 oskar_x är du blind?? Jag skrev inte så mycket våld!! vad går bf ut på jo att döda människor :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OLD_0ddset Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Lego star wars är väl inte direkt våldsamt men inte direktjättebra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Köp CSI spelet, faktiskt riktigt underhållande om man gillar serien. Kostar inte mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 NHL 2006 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Om spelet ska vara utan våld kan jag inte rekomendera något, men kanske Sims 2 - i värsta fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 (redigerat) Guild Wars har ju 12 års gräns ;) edit: såg att du hade det redan :D hmmm... Indiana Jones and the Emperors Tomb? Är dock lite våldsamt, men inte extremt ;) Redigerat 31 Augusti 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Wow, GW, Age Of Empires 1,2,3, Empire Earth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag sa inte inget våld jag sa inte för mycket våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.