Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Simpsons Hit&Run om ni inte räknar våld som när man kör på människor så att dom flyger åt h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Simpsons Hit&Run om ni inte räknar våld som när man kör på människor så att dom flyger åt h*lvete Lol gubbarna e helt cp på det spelet lolFörsökte köra på flanders och så slängde han sig på vägen och blev påkörd om och om igen av andra bilar :lol: Redigerat 1 September 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Men Age Of Empires innehåller inte så mycket våld. Sig att det är ett Harrypotter uppföljare <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 age of empire är inga prblem det är spel som gta, bf, cod jag inte får spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 SIm city 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Amen köp wow, warcraft 3, det är inte extremt våldsamt. Fantasy spel <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 oskar_x är du blind?? Jag skrev inte så mycket våld!! vad går bf ut på jo att döda människor :o annars kan du ÄNDÅ köpa BF1942 och gå in på sidan http://www.is82.com där man jag ladda ner ett Mod/tillägg till det som är bara bilar osv på OBS! vissa banor ska man sjuta folk på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Warcraft 3 Reign of Chaos och Expansionen Frozen Throne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) RollerCoaster Tycoon 2 rekommenderar jag varmt =). Redigerat 2 September 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Heroes of might and magic 4 eller 5 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 RollerCoaster Tycoon 2 rekommenderar jag varmt =). rollercoaster tycoon 3 är skoj då kan man juh åka med :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 WoW är inte våldsamt på samma sätt som typ battlefield 2 de har desutom 12 års gräns eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.