Hoppa till innehåll

Kolla Upp Vad Datorn Används Till Senaste Timmarna


Red_fox2

Rekommendera inlägg

Kan man på något sätt kolla upp om någon har använt datorn när man har varit borta och på vilka sidor han/hon har varit in på....någon här hemma har knäckt mitt lösenord och gjort en massa skit och jag vill veta vad personen har gjort på datorn

 

 

PS:har windows xp prof.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa en bra Keylogger. Gå in på typ www.downloads.com och sök på keylogger. Sedan installerar du och ställer in den tex på att den ska skicka all info till din mail. Då skickas en textfil till din mail där allt står om vad som hänt när du varit borta. Alla knapptryck registreras och sidor osv. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa en bra Keylogger. Gå in på typ www.downloads.com och sök på keylogger. Sedan installerar du och ställer in den tex på att den ska skicka all info till din mail. Då skickas en textfil till din mail där allt står om vad som hänt när du varit borta. Alla knapptryck registreras och sidor osv. ;)

 

 

sa ju de :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är väldigt angelägen, se till att införskaffa t.ex. Eblaster. Helt vansinnigt vad du kan göra saker med det.

PAL vet jag att jag hade ett prog som hette en gång som funkade bra. Var gratis också. Men var försiktig annars kan det sluta med att det blir någon annan som spionerar på dig...

 

Ett annat tips om du inte rensat historiken än, i Internet Explorer historiken, klicka på posten Den här datorn, där finns info om vilka mappar etc som har öppnats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...