Gäst Xarph Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Vet någon något kul bilspel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 street legal redline lite gammalt men grrymt kul man kan typ plocka bort dörrar å sånt å allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 ok tack men vet du vad spelet har för systemkrav?? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Need for speed sedan läste jag att det fanns et bild spel till psp som är ett bidlspel för dom som inte gillar bilspel, har för mej att det var ridge racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 vet du vad need for speed har för systemkrav? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 flat out 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 :gitarr: ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Sök på google va de har för systemkrav. Amazon har många spel + systemkrav. Så du kan kolla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 vet du vad need for speed har för systemkrav? :huh: Vilket av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 hur mycket plats tar street legal racing?? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 humm ska kolla memn det är inte över 1 gib har jag för mig iaf Systemkrav: Win 98/ME/2000/XP • Pentium III 500MHz • 128MB RAM • 3D Grafikkort med 32MB RAM • 500MB HD • 4X CD-Rom. hittade på webhalen men spelet går inte köpa där längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Om din data inte pallar så mycket så spelar till och med jag lite Midtown Madness fortfarande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.