Backstab Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Min dator är helt konstig :( den går att starta normalt men när det står windows startas kommer den inte längre. jag har låtit den stå i typ 2 timmar men inget händer.Jag har också startat om den typ 30ggr.Nån som vet något jag kan göra för att få den att funka?Vill hälst inte installera om hela datorn. snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Min dator är helt konstig :( den går att starta normalt men när det står windows startas kommer den inte längre. jag har låtit den stå i typ 2 timmar men inget händer.Jag har också startat om den typ 30ggr.Nån som vet något jag kan göra för att få den att funka?Vill hälst inte installera om hela datorn. snälla svara! hm... låt datan vara av i kanske en vecka och se vad som händer när du sätter på den igen? Eller så är du kanske tvungen att installera om datan. pss.. har aldrig haft det dära problemet så jag vet inte mer vad du ska göra .... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag tror attden har stått en vecka men tack för du svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Hmmm... Det hände för min syrra förut men jag kommer inte riktigt ihåg hur pappa fixade det. Testa med att trycka på START - knappen flera gånger i rad när du startar datorn. Sorry, mitt minne är inte så bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Kan vara Spyware, men om det är det, ska du nog omformatera om, annars blir det värre, men säger inte att det är det, då spyware varierar sina attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Du får instalera om windows. Det är något virus som har tagit bort en/några .dll fil/er som windows söker efter, och efter som den/dom inte finns, så letar windows i en evighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 så var det på våran datorn med.. men sry..ja tror att de bara e å formatera om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ja, våran dator fick nåt virus och kunde inte gå igång ;) Installera om. Lättare än många tror! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 skaffa en win xp skiva gå in i dos kopiera de filer som fattas så klart typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 § 1.25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg