TheOne Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag har en k700i som joysticken inte fungerar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag vill köpa en till mobil nu :P w900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag har en k700i som joysticken inte fungerar på. Det är ett vanligt fenomen, att de slits ut lätt. Min gick också sönder, skitjobbigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) Jag har en Nokia 3330. Duger hur bra som helst, jag smsar och ringer ju ändå bara. >>> KLICKA HÄR<<< Japp, Den hållbaraste jag haft. Hade en T610 tidigare. Höll ingenting. Denna nokia har tappats från de högaste höjder och håller hur bra som helst (Förutom en lite spricka på displayskyddet) Redigerat 2 September 2006 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Jag har en T610 och där fungerar joysticken =). Enligt mej är det en helt okej nybörjarmobil. Redigerat 3 September 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Nokia 6101 http://www.mphone.co.uk/acatalog/nokia_6101.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 så ingen annan som har mobil O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 jag har en pungräka som kallas SE T230 -__________________-' http://www.thaimobilecenter.com/images/pro...bigpic_t230.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Det var en stor succe det. Jag hade den för några år sen. Det är Sony Ericssons första mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
12345678910 Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Sony Ericsson w900i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Äntligen har jag bytt från T610 till W900! :D Fick den för 2550, och det var ett mycket bra pris, enligt mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 en SE K750i Den e rätt så soft B) Jag måste bara säga en sak! man får väll ha vilken mobil man vill eller? sj så tycker jag att Dem gamla Nokia mobilerna är bland dem bästa som finns, jag hade sj en Nokia 5210 ( http://www.mobiles-actus.com/photos/teleph...okia-5210-2.jpg ) förut..Och jag tycker fortfarande att det var en bra mobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.