agiyr Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Min kompis kompis har några bra pokemon som vi ska klolna.Men de har dåliga attacker och är på 100.Hur får jag tillbaka recover til mewtwo om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Om du har gul/blå/röd/guld/silver/kristall så kan han inte få tillbaka recover. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Okej.Jag vet att det går på ruby/sappire/emerald. Bara att ha heart scarle.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Okej.Jag vet att det går på ruby/sappire/emerald. Bara att ha heart scarle.. Ok det jag vet är att ditt påstående här inte hit som sagt draghorn har rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Min kompis kompis har några bra pokemon som vi ska klolna.Men de har dåliga attacker och är på 100.Hur får jag tillbaka recover til mewtwo om det går. det verkar som om det blir svårt att få tillbaka recover. men du kan ju lära den rest i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ja,men mewtwos def och sp.def är svag.Så jag tror inte att det är någon bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ja,men mewtwos def och sp.def är svag.Så jag tror inte att det är någon bra ide. Din kanske är det men min har extremt mycker defend m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Mn nu är det väl min vi pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Mn nu är det väl min vi pratar om? Ja det gör vi ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Ja,men mewtwos def och sp.def är svag.Så jag tror inte att det är någon bra ide. svag och svag. den är lägre en någon annan egenskap. Mewtwo äger, lär er det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Det har du rätt i,den är normal.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Det har du rätt i,den är normal.. Mewtwo är psychic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg