Hoppa till innehåll

Tupac Kan Vara Levande.


Cyper

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tupac är död...

Om ni inte tror mej kan jag skicka en bild

Det finns inga bevis på att han är död...

Är det här bevis nog?

JAG VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE!!!!

http://www.szeryfnaz.kgb.pl/autopsy.jpg

JAG MENAR DET!!!

 

Den där bilden ser väldigt fejkad ut. Varför skära upp kroppen?

 

Tupac var grym, en rapp legend :D Vet inte, han kanske är levande, men någon måste väl ha sett honom eller veta? vart får han annars mat ifrån?
Nån går och handlar åt honom, hans fru/flickvän lever väl fortfarande (om han hade nån) och hon måste ju ha mat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?"

Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte...

 

 

Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?"

Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte...

 

 

Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej....

Han blev väll mordhotad av andra artister? Kanske han vill komma bort från allt det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?"

Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte...

 

 

Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej....

Han blev väll mordhotad av andra artister? Kanske han vill komma bort från allt det?

 

Ok! Då vet jag...

Tack ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tupac var grym, en rapp legend :D Vet inte, han kanske är levande, men någon måste väl ha sett honom eller veta? vart får han annars mat ifrån?

Nån går och handlar åt honom, hans fru/flickvän lever väl fortfarande (om han hade nån) och hon måste ju ha mat.

 

varför skär man upp kroppen efter att den blivit träffad av kulor?

 

jo för att operera,plocka ut skotten osv.vad jag har hört så blev ena lungan pungterad(stavning)och för att kunna åtgärda detta så måste man skära upp bröstet eller ryggen.

 

När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?"

Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte...

 

 

Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej....

 

4040 träffar om man söker på det B)

 

men det räcker att skriva "LOL" för att få upp 443 000 000 träffar.

 

men mesta dels av informationen man får från internet är rena skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tupac var grym, en rapp legend :D Vet inte, han kanske är levande, men någon måste väl ha sett honom eller veta? vart får han annars mat ifrån?

Nån går och handlar åt honom, hans fru/flickvän lever väl fortfarande (om han hade nån) och hon måste ju ha mat.

 

varför skär man upp kroppen efter att den blivit träffad av kulor?

 

jo för att operera,plocka ut skotten osv.vad jag har hört så blev ena lungan pungterad(stavning)och för att kunna åtgärda detta så måste man skära upp bröstet eller ryggen.

 

 

Borde dom inte tagit kortet innan dom skar upp hans kropp i sånna fall? :rolleyes:

I alla fall så tror jag inte en doktor skulle ta ett kort på en av hans döda klienter och lägga upp på internet, specielt inte om det är en kändis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Member

Tupac är inte död, de har inte fått fram bevis. Sedan ljuger median väldigt mycket också, så siktar på att han fortfarande är vid liv. Någonstans i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...