MrTast Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Skulle han leva så skulle han aldrig kunna komma tillbaka, för då får han ett j*vla långt straff för bedrägeri.Vad för bedrägeribrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 _OM_ han lever så har han nog en j*vla bra anledning till att folk ska tro att han är död, så vi borde nog lämna honom ifred på sin lilla ö :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Tupac är död... Om ni inte tror mej kan jag skicka en bild Det finns inga bevis på att han är död... Är det här bevis nog? JAG VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE!!!! http://www.szeryfnaz.kgb.pl/autopsy.jpg JAG MENAR DET!!! Den där bilden ser väldigt fejkad ut. Varför skära upp kroppen? Tupac var grym, en rapp legend :D Vet inte, han kanske är levande, men någon måste väl ha sett honom eller veta? vart får han annars mat ifrån?Nån går och handlar åt honom, hans fru/flickvän lever väl fortfarande (om han hade nån) och hon måste ju ha mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag tro att tupac lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?" Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte... Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?" Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte... Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej.... Han blev väll mordhotad av andra artister? Kanske han vill komma bort från allt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?" Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte... Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej.... Han blev väll mordhotad av andra artister? Kanske han vill komma bort från allt det? Ok! Då vet jag...Tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Tupac var grym, en rapp legend :D Vet inte, han kanske är levande, men någon måste väl ha sett honom eller veta? vart får han annars mat ifrån? Nån går och handlar åt honom, hans fru/flickvän lever väl fortfarande (om han hade nån) och hon måste ju ha mat. varför skär man upp kroppen efter att den blivit träffad av kulor? jo för att operera,plocka ut skotten osv.vad jag har hört så blev ena lungan pungterad(stavning)och för att kunna åtgärda detta så måste man skära upp bröstet eller ryggen. När jag tänker efter ett tag så kanske han lever, för om han kropp hade hittats så skulle det inte komma upp 12110201 saker på google.se om man söker på "Is 2Pac dead?"Och om hans kropp hade hittats skulle ingen behöva prata om han lever eller inte... Men det jag inte fattar är VARFÖR han skulle gömma sej.... 4040 träffar om man söker på det B) men det räcker att skriva "LOL" för att få upp 443 000 000 träffar. men mesta dels av informationen man får från internet är rena skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tupac var grym, en rapp legend :D Vet inte, han kanske är levande, men någon måste väl ha sett honom eller veta? vart får han annars mat ifrån? Nån går och handlar åt honom, hans fru/flickvän lever väl fortfarande (om han hade nån) och hon måste ju ha mat. varför skär man upp kroppen efter att den blivit träffad av kulor? jo för att operera,plocka ut skotten osv.vad jag har hört så blev ena lungan pungterad(stavning)och för att kunna åtgärda detta så måste man skära upp bröstet eller ryggen. Borde dom inte tagit kortet innan dom skar upp hans kropp i sånna fall? :rolleyes: I alla fall så tror jag inte en doktor skulle ta ett kort på en av hans döda klienter och lägga upp på internet, specielt inte om det är en kändis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tupac är inte död, de har inte fått fram bevis. Sedan ljuger median väldigt mycket också, så siktar på att han fortfarande är vid liv. Någonstans i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tupac är inte död, de har inte fått fram bevis. Sedan ljuger median väldigt mycket också, så siktar på att han fortfarande är vid liv. Någonstans i USA.Ingen har igentligen inte heller fått fram bevis på att att lever heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 asså ingen vet vad som är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.