Xade Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Man kommer till Guds rike, låter kanske löjligt men tror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Man kanske dör och återfödds i en annan kropp fast man inte kommer ihåg något. tror jag med fast varför dö det är väl roligare att leva? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beast Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Själv tror jag att de som tagit emot Jesus Kristus kommer att få evigt liv, de andra är jag inte säker på. Synd leder till död, men vad är då döden? Men vad man kommer att göra efter döden i en evighet vet jag inte, bara att man kommer leva som änglar. Hur lever de då? Men i alla fall det är vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 (redigerat) @kalphiteQ: Jo, man föds ju isåfall om på nytt och lever ett annat liv om det är så DonKeN tror. Redigerat 7 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 @kalphiteQ: Jo, man föds ju isåfall om på nytt och lever ett annat liv om det är så DonKeN tror. fast det kommer juh ändå bli tråkigt isåfall gå på dagis :lol: lära sej gå :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Man får träffa Björne och Pingu på Kalle Ankas nyårsfest. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Finns bara ett sätt att ta reda på det. >:) Men när man dör så kan man väl inte se svart? Eftersom man är död så blir det ingenting. Svart är en färg. Och man kan inte se färger när man är död. Men jag vill inte påstå nånting, man får vänta och se helt enkelt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 skit snack dör man så dör man, man ser inte man känner inte, INGET. reincarnation kan ta sig! och jag tror knappast människan har en själ så man blir knappast spöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 men alltså hur är inget? vitt ? det är ju oxo en färg :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 När du sover, ser du någon färg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 en del sejjer ju att man faller in i en evig sömn vaddå drömmer man hela tiden då eller!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag tror man föds om och börjar ett nytt liv på jorden elelr en annan galax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.