mashemoto Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 jag undrar vad som hant med ps1 forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) Det och några andra forum försvann för ett tag sedan, då det inte blev 3000 (tror det va 3000) eller mer visningar i vissa forum efter 3 måndarer, och därför togs det bort. Har du några frågor om Ps1 eller behöver hjälp med något spel så kan du skriva i "Överiga Konsoller" Redigerat 5 September 2006 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 ok jag ska be en moderator låsa tråden. ps.varför blev jag anmäld? jag frågade ju bara en sak. :blink: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Anmäld != Varnad (anmäld och varnad är inte samma sak) Sedan så låser vi inte längre trådar enbart för att de är besvarade så den får väl lugnt och stilla falla ner till botten av servern och ruttna bort antar jag... Redigerat 6 September 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.