Hoppa till innehåll

Över Narturliga Saker...

killer

Rekommendera inlägg

[skriv gärna en sak som ni har sätt som är onarturligt]

Själv har jag sätt en gammal kvina som åker omkring i en gräsklippare i skogen ok hon skricker som en idiot! Sedan försviner hon barra, de e nat typ 00.00 i den första världen! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[skriv gärna en sak som ni har sätt som är onarturligt]

Själv har jag sätt en gammal kvina som åker omkring i en gräsklippare i skogen ok hon skricker som en idiot! Sedan försviner hon barra, de e nat typ 00.00 i den första världen! :cry:

Kan påpeka att pedsen I San Andreas inte är inställda på att köra runt I tex. någon skog förutom spökbilen. Fast okej, den rullar. Btw, onödigt men sant, San Andreas är en delstat. Duger inte den Här tråden? :unsure:

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK men det fins en bugg som jag hittade på gta sa vid det där stället där en annan pekade ut på en karta på en annan tråd med onartuliga saker på kartan där det ser ut som 2 häst skor sa han jag läste hans tips om att gå dit ok se den der lederface som skulle finnas där men istellet hittar man en massa bilar som står parkerade mit ute i skogen buckliga bilar helt ängkelt supper mysko ni kan ju gå dit ok titta äfter själva ok se om ni ser dom!!! :blink: ;) <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...