admin Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Alla som till och med den 10:e September använder vår Skicka en fil tjänst deltar i utlottningen av en 25Q - Gadget. http://www.gametronics.se/pub_images/large/25qlarge_2729.jpg Vinsten sponsras av Gametronics och ni kan läsa mer om den på http://www.gametronics.se/ShowProduct.aspx?prodid=2073 Vinnaren kommer att kontaktas via SMS och publiceras så snart vi fått tag i honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 trevligt med tävlingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 visste inte att Q25 fanns (Q20 finns ju) trodde det var en motorola eller nått när jag såg "spana in tråden"-rubriken :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Har ni mitt mobil nr? O_o vad för ksicka fil tjänst. till mobilen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Har ni mitt mobil nr? O_o vad för ksicka fil tjänst. till mobilen eller? Klicka på den feta stilen där det står "Skicka en fil tjänst". http://www.fuska.se/mobiltjanster/dinfil.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Om man använder funktion mer än en gång, får man större vinst chans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 vad är den där q25? för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Om man inte har en mobil som finns där (har siemens s55, men den finns inte med på listan) kan man inte vara med och tävla alls då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 trorligen inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Om man inte har en mobil som finns där (har siemens s55, men den finns inte med på listan) kan man inte vara med och tävla alls då? Det enda du inte kan skicka då är bilder. Eller rättare sagt du kan skicka bilder men det är inte säkert att måtten stämmer helt. Maila [email protected] så skall jag försöka lägga in S55 med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 oh no! när jag laddade hem filen la mobilen av!! :'( nu har jag betalat men har ingen bild moöhöhöhöhö :'( (när jag går in igen står det: FEL! filen är redan använd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Detta låter som en roligt tävling, jag kanske ska deltaga. Men jag får se hur det blir med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.