Wave Skrivet 7 September 2006 Rapport Skrivet 7 September 2006 I min dators TEMP-mapp ligger en fil som heter: catstart.log. När jag öppnar anteckningsfilen står det: # INFO: The child process was successfully killed. # INFO: The child process was successfully killed. # INFO: The child process was successfully killed. # INFO: The child process was successfully killed. # INFO: The child process was successfully killed. Nån som vet vad d här är för en fil? Citera
LillBerra Skrivet 7 September 2006 Rapport Skrivet 7 September 2006 Sökte det på internet men hittade inget om den. Tror det är en log som lagrar emails eller nå liknande, men jag är inte säker. Ser dock inget fel med att ta bort den, men den kanske är viktig ändå. Citera
Boffaroffe Skrivet 7 September 2006 Rapport Skrivet 7 September 2006 Packa in filen i en zipfil, sedan ta bort .log filen och spara zip filen. Märker du att det blir något fel med datorn packar du bara upp den i samma mapp. Citera
fuskaren91 Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 tror det e en logg till javan... Citera
KalphiteQ Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 kanske du ska scanna det med ditt anti virus program? vet inte om det funkar men Citera
nico Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 Virus slutar i allmänhet på .exe, .com eller .bat men .log slutar loggfiler på. Säkert något program som har sparat en logg om något som den har gjort. Du kan ju alltid döpa om den och se om allt verkar funka som det ska. Gör det det kan du väl ta bort den efter någon vecka. Citera
ELF Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 Hmmm. The Childs process. Är det bara din dator eller använder alla i familjen den. Om alla använder datorn så testa att gå ut på P-sidor för att testa om dom blockas. Det kan vara ett program som din morsa/farsa lagt in för att du inte ska gå ut på sånt. Min morsa la in något som vi hade inne ett tag. Hon la in det för min brorsa satt uppe sent på skoldagar. Citera
Dream Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 renska cookies för då försvinner temp filerna och gör inte något alls skada Citera
ThePunisher Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 "The child process was successfully killed"?? det lät lite konstigt. :huh: Citera
Wave Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Skrivet 8 September 2006 "The child process was successfully killed"?? det lät lite konstigt. :huh: tyckte också d lät lite skummt <_< tack för era svar, tror ja låter filen ligga kvar, verkar ju inte som den gör nån skada ändå ;) Citera
Dysfunction Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 Bara så du vet... Du kan ta bort den filen UTAN några som helst problem. En log-fil är inget annat än just en logg. Inget skadas, inget behöver den filen till någonting. Det enda den gör är att berätta för dig vad just det programmet den tillhör gjorde, sist du använde det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.