admin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Kreditkort tas nu bort samt en del ändringar i banken har gjorts. Bland annat så försvinner "extra ränta" samt så ändras standardräntan till 0.05% tills vidare. Räntan kommer på sikt att justeras. Vi ser ingen ide att ha funktioner som används av ytterst få och rensar därför upp för att snabba upp sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Är det det här som är anledningen till att FuskaMynt listorna i affären ändras hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Nej vad synd, jag som snart skulle kuna tjäna en del FM på min ränta. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Om det kommer att snabba på sidan tycker jag att det är värt mödan eftersom att Fuska.se har varit väldigt seg på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Mjo, inte många som köpte det, däremot är det fy och skamm att Namneffekterna är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Admin, skojar du eller!? Jag har inte lust att bli av med mitt kreditkort som kostade 10 000 FM! <:( [EDIT] Såg att jag har fått FM för kortet. :) Synd bara att jag får 50 FM per månad istället för 2500. :/ Redigerat 8 September 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Men =( Jag som skulle spara mynt. Men jag får stå för det. Snabbare sida kommer först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 0,05%?!?! Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Glad att avgifterna försvann. Min ränta betydde inget när jag satte in mina mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag tog ut allt från banken, och kolla vad stiligt det blev med 96 500 FM på handen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det är för att intagsoch utagsavgiften är för stor :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.