Filiandor Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Jag undrar vilka gamrtag ni har ifall ni kunnde skriva upp dom så skulle man kanske lira nått spel. Jag har: PGR 3, PFZ, NFSM, Gost recon advance warfighter. Plus några xbox spel som Halo 2 m.m Det är bara att skriva upp och säga om man har lust att spela lite. Mitt Gamertag är: Mr T3 adda mig! http://gamercard.xbox.com/MR%20T3.card Redigerat 25 Oktober 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Gamertag: II Znip3r II, dock så har jag bara Oblivion på Xbox 360 utöver ett par Xbox spel. Anledningen är den att jag tröttnade på spel som DoA 4, PDZ etc, och bytte sedan ut de mot PC-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 rasseman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 ludde_360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 danne92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hxtomt Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Mitt gamertag är Matteehet och mina spel är: Saints row , Test drive unlimited , NFSMW , Far cry , The outfit , COD2 , PGR3 , PDZ , GRAW. :D adda mej- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Mitt Gamertag är: Grenade Logiskt och kronologiskt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Gamertag: Yallighan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Rulin tic är mitt =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Jaha... här kommer jag: Gamertag: von kluth Gamercore: Hum... runt 2900 - 3000 Spelar: Jo, ja, då och då, när jag orkar och har nån att spela med... ^^ Live-Spel: Call of Duty 2* Battlefield 2 - Modern Combat* Perfect Dark Zero* Midtown Madness 3... ^^ Fifa 06 - Road to Fifa World Cup* Need For Speed Underground 2 Star Wars - Battlefront 2 Kameo - Elements of Power*, eller vad det heter... Jaa... det var väll alla... adda på bara ^^ * = Xbox 360 Redigerat 28 September 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderwalle Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 wallemannen är min lägg till mej om ni vill.. finns där inne från.. kl 10 på morgonen alla dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 nått fel på min Xbox Live :( vet inte hur man fixar det med Ip:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.