Burken Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Diggade hans program starkt! Asså..han förtjänar ett bättre öde en att dö av en facking rocka! >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Hans program var jättebra, har sett hans film också. Sorgligt att han dog. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Synd att han dog, han var en kul kille, full av energi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 till och med premiärministern sörjede honom till och med premiärministern sörjede honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det är för att han var en hjälte i hemlandet Australien. Han var ungefär lika populär här som Ingmar Stenmark var i Sverige innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 En av hans favorit djur var stingrockan, och han älskade programet Stingray som var hans älsklingsbarnporgram. Så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det kallar jag obehagligt sammanträffande. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Stackare... Gillade honom verlkigen. R.I.P Redigerat 11 September 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Men han lekte med döden när han t ex. höll i giftormar mm. MEn det var faktiskt riktigt tragiskt brukade titta på hans program.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Hans program gillade jag starkt. Såg detta först i Expressen för några dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Han var lite för galen för att kolla på men det var synd att han dog :( R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Så mycket som han riskerade livet hela tiden så är det väl inte så konsigt att han dog.Varje gång jag kollade på hans program så trodde jag att något skulle hända (nästan).Men jag kan hålla med om att det var lite förvånande att han dog p.g.a en stingrocka,en orm eller krokodil men inte en stingrocka. Jag citerar det jag läste i en artikel i en tidning om just det här: We´ll miss you mate. Det gör vi alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.