Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 det är lite VÄL mycket som tycker om henne nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 rent ut sagt så hatar jag cascada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag tycker det är förjävligt att en massa fjortisar antagligen gillar Cascada nu bara för att deras "Senaste singel" Everytime We Touch gått på radion hela sommaren. Jag gillade Cascada innan de spelades på radion, men nu vågar man knappt säga det... Och Everytime We Touch är från 2003 eller tidigare. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Nää jag tycker hon inte är så bra eller albumet... Ganska sån där techno jobbig låt som Basshunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Det är Vocal Trance, inte techno! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 All trance är produkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Vad är cascada? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Cascada är ännu en av sommarlistans plågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 pff... lyssnar inte på Cascada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Cascada är bra....blev lite överraskad när jag såg dem på TV. De var inte så värst kända i mainstreamen när jag började lyssna på dem. Men jag skiter i mainstreamen och säger fortfarande att de är bra... Bra festlåtar...de har väldigt lite eget material..de mesta är covers...men...som sagt...riktigt bra partylåtar. Creds till dem för att de lyckats komma ut i mainstreamen förresten....de tjänar ju mer pengar nu iaf. Blir något trött av att en massa icke färdigutvecklade personer börjat lyssna på dem(de så kallade trendföljarna som inte har nog IQ för att våga stå för sin egen smak utan lyssnar på det som är socialt accepterat)....MEN...det är ändå bra :D Jag är van vid det här laget av att en massa barn väljer ett visst band, uttnämner det som coolt och gör det till sommarens mest spelade artist...som tur är...går det över.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Cascada måste vara det onödigaste sedan soppa på burk... Everytime we touch suger, och nu kom ju nyss den här "i need a miracle" som bara låter "Jag måste göra en till hit för att inte försumma mina 5 min i rampljuset". Jag säger som jag säger till Basshunter, Blue lagoon osv, "Dagssländor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 rent ut sagt så hatar jag cascada. Samma här, låten var hyfsad från början men nu är den dock uttjatad till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.