Filiandor Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Tror nog att jag ska vara cleric. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fre Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Själv pallar jag inte att vara Cleric.... jovisst dom är dom viktigaste spelarna i ett party men jag orar inte stå och buffa/heala ist för att göra massa nice damage ;) Moberg vad var din Cleric för lvl? och hur gåre med din mage Filiandor? btw vet ni om man kmr kunna föra över sin gubbe till maple europe när det kmr ut? kanske för en summa pengar men men.. det är det kanske värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 nånstans mellan 55-60, fast ja liggar på typ 98% kommer jag ihåg iaf :P... Men jag har inga monstersäckar xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Eld magikerna är ju bra mot is och tvärt om. så fire och ice är väll igentligen lika bra? Jag har en lv 46 Fire wizard och den gör 1.5k... 2.2k på ismonster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 (redigerat) coolt har aldrig skadat så mycke. Redigerat 20 September 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tarifold Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Asså Cleric blir mer tagna i PQ och sånt men dom har ingen multiply Foe attack (Attack som skadar flera st samtidigt) I/L har en fördel för att det går snabbare att lvla men tar mycket mp om man sätter SP på fel =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Asså Cleric blir mer tagna i PQ och sånt men dom har ingen multiply Foe attack (Attack som skadar flera st samtidigt) I/L har en fördel för att det går snabbare att lvla men tar mycket mp om man sätter SP på fel =/ Där har du fel! Clerics heal funkar som en surroindng spell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Nu ska ni va tysta och lyssna F/P är den som skadar mest! och I/L är den som skadar flest och så kan den frysa fienderna i 2 sekunder! Cleric är den som skadar minst(utom på undead) fast kan hela så dom behöver inte så många potions! Om man vill spela Solo så ska man va F/P eller I/L Om man vill ha Party med andra så ska man va Cleric! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Själv har jag gjort en liten Magician nu. Lv 13. Ska göra den till en I/L sen. MEn det lär ta typ ett år xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 enkelt -> var I/L , ha en cleric i party och/eller kör med Godmode.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag vill bara påpeka att Mage är Wizard's 3rd job. BTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerka93 Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Clerics lvlar fort och förlorar nästan inget i pots och kan heala och har bra party skills. Men skadar på alla fiender utom undeads. F/p äger 2nd job i skada men lvlar mycket långsamare än Clerics och I/L. I/L skadar ganska bra i 2nd job och lvar fort. Men äger 3rd job i skada och lvling. så det beror på vad man vill ha :rambo: Redigerat 24 December 2006 av jerka93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.