Hoppa till innehåll

Fula Ovanor, Har Ni Några?


ajar

Rekommendera inlägg

Har ni någon ful ovana? Ni kanske petar i näsan eller blinkar hela tiden? Själv petar jag mig i näsan ibland. Sen har jag en del andra "sjukdomar", jag måste till exempel tvätta mig så fort jag får lite smuts på händerna. Det är väldigt jobbigt och ibland torkar jag mig inte tillräckligt om händerna så att det börjar blöda. Berätta om ni har någon ful ovana.

 

Stackars dig! :(

Jag kan peta mig i näsan ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 109
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

nu komm jag på några:

 

Jag simmar 5 gånger i veckan å då blir mina naglar gigantiska och jag brukar klippa dom en gång i veckan så dom är skitstora och det ser ju inte direkt snyggt ut.

 

och så brukade jag räkna armtagen jag gör men det har jag slutat med

 

 

Varför blir dina naglar stora när du simmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naglarna växer fortare om de är blöta.

Om du badar i 2-3 timmar så ser du att naglarna har växt lite.

Har blivit av med min ovana att bita på naglarna sen jag fick tandställning. Fästerna gör så att jag inte kommer åt naglarna. XD

En dålig vana är att jag alltrid petar näsan när jag vaknar. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehm... var ska man börja nu då?

*sållar och väljer ut det jag anser att jag vågar skriva om*

 

Biter på naglarna, misshandlar fingertopparna *jublar över jag inte är ensam om det efter att ha läst Draghons inlägg*

Och så får vi ju inte glömma vissa... hm... mindre praktiska idéer, som min extrema fobi mot bakterier som tvingar mig till vattnet och tvålen dussintals gånger varje dag (tvättar mig ALDRIG utan tvål, oavsett vad det gäller), och varför inte alla eländiga tics (dvs ofrivilliga rörelser, exempelvis ryckningar, i kroppen) som jag ständigt misslyckas med att arbeta bort, men dock oftast lyckas dölja bland andra människor... :unsure:

Sen har vi ju min ovana att inte kunna skriva en mening när man antecknar i skolan utan att allt ska se perfekt ut - mina suddgummin tar slut oförståeligt fort.

:visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jagkallassampa

om jag kliver på ett ställe som kanske är en cm högre än den anndra.

och jag går vidare får jag ångest. så jag kliver med anndra foten sedan

blir det anndra......

 

(ibland blir det så med händerna också)

 

jag ryser för en sak:

när någon eller jag biter i en tröja!!!

då ryser jag så ja nästan dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahh. Knakar så det ekar i hela huset. Jag kan knaka med att bara röra lite på tummen. Och så börjar jag alltid göra små rytmiska slag överallt. Alla kompisar blir skitirriterade. Fast ibland är det kul när den andra kompisen hänger med med en baslinje eller något. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...