Corpsgrinder Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 OK här kommer mina. Jag känner av magnetfält,och om jag rör ex.en magnet så får jag typ som ström i mig.En gång när jag skulle sätta på tvn så slog magnet fältet mig jag blev helt röd på kroppen. Läkarna säger att min förmåga av att känna av magnet fält försvinner och om 2 år kommer jag inte känna av den. Det värsta är att när jag vaknar så befinner jag mig i typ h*lvetet mitt rum brinner och när jag går ut i vardagsrummet så kanske min syster sitter och kollar på tvn då är hon en död människa. Doktorn säger att det är en halucion eller vad det heter. Jag drömmer ofta om vad som kommer hända. Ja det var mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 jag drömmer också det omsom kommer att hända. Lite irriterande :( Min vana är att dricka öl och snusa! *skämt* Biter på naglarna Spelar så att jag får ryckningar i händerna Jag blir så himla trött då jag är sjuk. Jag kan börja svimma Gå i sömnen mycket(Har Spelat full en gång då jag gick i sömnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Biter på naglar, har ticks i överläppen, knäcker med fingrarna, svänga med luggen, knäppa mer eller mindre avancerade diskokomp med fingrarna, dricker flera koppar kaffe om dagen, äter godis 3-4 gånger i veckan, slår alltid huvudet i min taklampa och har en tendens att alltid göra läxorna natten innan de ska lämnas in. =) Biter på naglar, har ticks i överläppen, knäcker med fingrarna, svänga med luggen, knäppa mer eller mindre avancerade diskokomp med fingrarna, dricker flera koppar kaffe om dagen, äter godis 3-4 gånger i veckan, slår alltid huvudet i min taklampa och har en tendens att alltid göra läxorna natten innan de ska lämnas in. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 När jag koncentrerar mig så får jag underbett och hakan går upp å ner, trummar med fingrarna, knäcker med tårna och fingrarna, biter på naglarna och biter på underläppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Biter på underläppen :*S Min underläpp är helt misshandlad . Det är massa löst skin jag brukar dra bort! Förlåt mig underläppi :*(:*(:*( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Stackars underläpp. :'( Du måste sluta misshandla din underläpp. :'( ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag petar mig i näsan... >.< får näsblod minst 1 gång i veckn för det. Jag kan inte sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Samma här, det är ju så kul och sitta och peta i näsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Håller med, sen efter att man petat ut snorkråkorna så kan man skjuta iväg de med fingret. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Håller med, sen efter att man petat ut snorkråkorna så kan man skjuta iväg de med fingret. ;) Hahah kul ripto. Jag brukar också få ticks med min ögonlock :D Det ser lite komiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 peta näsan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Håller med, sen efter att man petat ut snorkråkorna så kan man skjuta iväg de med fingret. ;) Hade jag sett det där hade jag spytt^^ Själv har jag bitit på naglarna men slutat. Har också knäckt i lederna men min fot blev helt wierd så jag fick sluta :D Har väl ingen ful ovana nu, inte vad jag kommer på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.