Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag köper helt enkelt för mycket godis--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag biter på naglarna och äter var i ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag biter på naglarna och äter var i ögonen Var i ögonen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det gula kladdet vid ögonen som kommer när man vaknar. Det är typ till för att hålla ögonlocken stängda under hela natten. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det gula kladdet vid ögonen som kommer när man vaknar. Det är typ till för att hålla ögonlocken stängda under hela natten. XD Hmm, undrar hur det smakar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det gula kladdet vid ögonen som kommer när man vaknar. Det är typ till för att hålla ögonlocken stängda under hela natten. XD Mysigt!! -.- Hupp, då var det min tur :P När jag väl får tag i något sött så vräker jag bara i mig det ^^ Jaooo, det var väl allt... eller? Nopp, en sak till... Jag kliar mig i håret väldigt mycket, ibland tills jag börjar blöda -.- (har inte löss). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag måste typ hela tiden göra nåt i takt. Sitter jag o äter mat måste jag tugga i takt, typ som om de va nåt trummsolo. Sen sitter ja me fingrarna o trummar, gnisslar tänderna i takt, tar typ nån sak o dunkar den i takt på bordet, blinkar i takt, allt ska va i takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Biter på naglarna och MÅSTE förra oljud.Tillexempel om vi äter, så drar jag föterna längst golvet.Eller så trummar jag på bordet med fingrarna.Kompisarna och famlijen stör sig väldigt mycket på det. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det gula kladdet vid ögonen som kommer när man vaknar. Det är typ till för att hålla ögonlocken stängda under hela natten. XD Det smakar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 spelar trummer 24/7 när jag sover så spelar jag i sömnen :/ lite jobbigt kan inte höra en låt utan att börja spela på knäna >_____________________< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Nej, det har jag inte! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jag vet jag vill sluta..men e som besatt jag måste göra det typ..mitt "ringfinger" e helt förstört redan..om jag stänger handen och öppnar handen igen e det som vanligt men ringfingret typ "laggar" uppåt.. :unsure: älskar o knäcka leder iafall tårna sedan lillfingeret men bästa är "ring"fingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.