Hoppa till innehåll

Hur Övertygar Man Föräldrarna Att Få En Spela Wow?


Pulpen

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har några riktigt spelhatande föräldrar. Dom tjatar om att jag ska ha en målsättning i livet, och vill knappast att jag sitter och spelar Counter-Strike. Så, jag ska börja spela WoW. Men man behöver ju skriva in ett Kreditkortnummer för att kunna aktivera kontot. Grabbar, hur ska jag övertyga mamma och pappa att spelandet inte går upp i huvudet och att det är värt pengarna? :ph34r:

 

om dina kompisar spelar WoW, så kan det vara ett bra skäl.

 

Min kompis fick aldrig köpa ett spel som kosta i månaden, fast då sa han att typ fyra fem av hans vänner spela det så han fick köpa det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför skulle det vara farligt att betala md kredit kort? Ja menar, www.wow-europe.com är ju en helt säker sida som styrs av spelföretaget blizzard... jag fattar inte vad problemet är med att lägga ut sitt kortnummer??? Asså vem skulle få reda på det? INGEN :angry:

 

 

//Irriterad WoW lirare... :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför skulle det vara farligt att betala md kredit kort? Ja menar, www.wow-europe.com är ju en helt säker sida som styrs av spelföretaget blizzard... jag fattar inte vad problemet är med att lägga ut sitt kortnummer??? Asså vem skulle få reda på det? INGEN  :angry:

 

 

//Irriterad WoW lirare...  :medieval:

 

Personalen kan göra allt.

 

Visa, Nordea, Jagex's personal har tagit typ all inkomst från några konton. Spelar roll om vad det är för företag. VISA är mycket kändare än Blizzard.

Så några tar inte risken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ta risken när det finns en idiotsäker metod som inte ens är speciellt mycket dyrare? Dessutom är allt som behövs är att nåt pucko installerat en keylogger på din dator och voila så är ditt konto snott.

 

/fundersam över varför //Irriterad WoW lirare... är irriterad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...