Anonm Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 det enda nummer du behöver skriva in är numret som står på gamecardet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Det är mycket lättare med gamecard! (nästan ingen vill dessutom ge ut sitt kreditkortsnummer på nätet xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 skaffa gamecard, då slipper man skriva i kredikortsnummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 http://wowweaponkthnxbye.ytmnd.com/ oj hur kom den dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Haxxarjävel. :( Nu vill jag göra något elakt till dig. ANMÄLNING! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 gå och lägg dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 aså jag har ju sån 10 dagars trial men man måste ju ändå slå in kreditkort nummer jag fattar inte :sob: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Mm det måste du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag har några riktigt spelhatande föräldrar. Dom tjatar om att jag ska ha en målsättning i livet, och vill knappast att jag sitter och spelar Counter-Strike. Så, jag ska börja spela WoW. Men man behöver ju skriva in ett Kreditkortnummer för att kunna aktivera kontot. Grabbar, hur ska jag övertyga mamma och pappa att spelandet inte går upp i huvudet och att det är värt pengarna? :ph34r: om dina kompisar spelar WoW, så kan det vara ett bra skäl. Min kompis fick aldrig köpa ett spel som kosta i månaden, fast då sa han att typ fyra fem av hans vänner spela det så han fick köpa det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 varför skulle det vara farligt att betala md kredit kort? Ja menar, www.wow-europe.com är ju en helt säker sida som styrs av spelföretaget blizzard... jag fattar inte vad problemet är med att lägga ut sitt kortnummer??? Asså vem skulle få reda på det? INGEN :angry: //Irriterad WoW lirare... :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 varför skulle det vara farligt att betala md kredit kort? Ja menar, www.wow-europe.com är ju en helt säker sida som styrs av spelföretaget blizzard... jag fattar inte vad problemet är med att lägga ut sitt kortnummer??? Asså vem skulle få reda på det? INGEN :angry: //Irriterad WoW lirare... :medieval: Personalen kan göra allt. Visa, Nordea, Jagex's personal har tagit typ all inkomst från några konton. Spelar roll om vad det är för företag. VISA är mycket kändare än Blizzard. Så några tar inte risken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Varför ta risken när det finns en idiotsäker metod som inte ens är speciellt mycket dyrare? Dessutom är allt som behövs är att nåt pucko installerat en keylogger på din dator och voila så är ditt konto snott. /fundersam över varför //Irriterad WoW lirare... är irriterad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg