CeZ Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Vad har Q33 NY med saken att göra? Det är fligthnumret. Om det nu är sant. Om det är sant så är det verkligen mystiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Old news. snälla rara, tror ni verkligen att man planerar ett attentat genom att få siffror att stämma? Allt är bara båg. Och om det nu är så att alla siffror blir 11 så spelar det ingen roll, tror ni att man planerade det? Om vi säger såhär, ta datumet när JFK sköts, eller när estonia förliste, eller när pearl harbor bombades. Sitt o klura en vecka på dessa datum så lovar jag att ni kan få fram liknande antydanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Då var tillsägelser och varningar utdelade i den här tråden till de som diskuterar annat här. Håll er till ämnet och diskutera inte annat som inte har något med huvudinlägget att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det tror jag inte eftersom det var så många grejer som handlade om just 11..... Det tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Vad har Q33 NY med saken att göra? Det var Flight 11 iofs men inget med Q33. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 När estonia förliste så var det 137st som överlevde (1+3+7=11) Fartyget gick tidigare mellan Sverige och Finland, då under namnet Viking Sally(11 bokstäver) Fartyget har även gått under M/S Silja Star (11 bokstäver) Det har gjorts en film om en teori om vad som egentligen hände vid förlisningen, Baltic Storm(11 bokstäver) 515 stycken var svenska medborgare (5+5+1=11) Nu ägnade jag bara 10 minuter åt detta projekt, men kan det vara nån slags konspiration vi har hittat här må tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag tror att den 11:e är världens otursnummer. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Adolf Hitler (11 bokstäver) Kom inte på något mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 http://www.esclub.gr/games/wordox/11.html :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det är hemskt vad ni är löjliga, det finns inga tal som innebär otur eller tur. Det är bara en sak som folk inbillar sig för att tro mer på saker eller på grund på av något annat syfte. 1-9 tal som betyder otur. Folk har mördats/dött varje datum som finns. OMFG! Hela världen kryllar av otur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Visst, men det kan inte bara vara en slump att tre stora olyckor har inträffat och där alla haft något med elva att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 http://www.esclub.gr/games/wordox/11.html :visslar: usch, vem fasiken orkar sitta och skriva upp det där? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.