Gäst Youx Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag är så trött på hela duma pip spelet. för när jag väl möte latias så fick inte jag göra nån attack. vet ni vad jag ska göra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 söv honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ja...för han flyr direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 eller spara din master ball och kasta den där! ovh tro inte på att rayquaza bara kan fångas med master ball för jag fånga den med ultra ball!! kasta master ball så fort du ser latios/latias! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag glömde ta min master boll. och man kan inte söva honom för man fick inte ta nån attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 man får hoppas på att man får börja och göra en attak jag gjorde en attak och nu har har rött liv och det är kvar varge gång man möter han och sen dess kastar jag alltid en ultra boll på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Följ ditt hjärta OCH söv honom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 klicka på pokedex så ser du vart han är med om han har mer level en dig hinner du inte söva honom han bara sticker :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) master ball funkar nästan bara eller ta en sån pokemon som gör att han nte kan rymma=) :lol: Redigerat 13 Februari 2004 av son-goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 om du har möt honom flera gånger kasta en timer boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag glömde också Master Boll men jag fångade alla Legendariska med Ultra Boll men det är svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg