Deoxys 2 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Gör så här vid sky pillar så kan man möta pokemon från 50-60 och möt en golbat han kan mean lock och då kan han inte smita och sen träna upp han till kanse 64 jag fångade han på min sist ultra ball jag hadde 40 :P:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjo0805 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 1. Annvänd Mean look 2. söv honom 3.försvaga honom 4. Fånga Honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 När jag fånga honom så fångade jag en hariama och gjorde fake out tills latios hade rött liv sen fångade jag honom med en timer ball!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marche Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 vad ska man göra efter 7 gymet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 prata med steve. han finns i ett hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 andvänd meanlook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
osca_22 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag fatar inte var den där sky pillar är nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
osca_22 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 help my. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 du måste vinna ligan ps, skriv inte i rad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 klicka på pokedex så ser du vart han är med om han har mer level en dig hinner du inte söva honom han bara sticker :unsure: Man kan inte se honom i Pokedexen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Gör Mean lock med Zubat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Gör så här: Fånga en Golbat och gör han ASSNABB! använd meanlook söv han Försvaga han fånga han! (Ps. använd quick claw på golbat!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg