Pulpen Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 10/9. Det är en för jävlig dag. Hela 2 politiskt aktiva personer har sagt att dom ska sluta här på fuska. Plus 3 (tror jag) andra minions har sagt upp sig. Vad beror detta på? Några säger att det är Big Orange, spammarforumet. Delvis är det ju på grund av dom alla valmanifestationerna. Nu har ett omtyckt gäng blivit kommunister. Det har grundats två sidor. Ja, fuska har förändrats. Kanske inte ni som håller er på Pokemon-forumen märker någon stor skillnad, men bland dom stora, så tar det på hjärtat. Det är en tidfråga innan nästa sticker. Soffan stack för att folk hade gett taskiga kommentarer för att han kopierat texter från FFUniverse. Men hallå, varenda nyhet jag skrivit har jag kopierat rakt av Gamereactor eller någon annan speltidning. Jag menar, nu är han från en omtyckt humoritisk person, gjord till en loser. Det är faktist ni själva som gjort detta. Visst, jag känner en stor klump i magen, och en känsla av att fuska.se kommer att tappa samma gnista som den en gång haft. Det borde dyka upp nya regler om gruppforumen, och nya regler borde göras om hot och kritisering. Visst, ni tycker säkert att ni själva inte gjort ett skit. Men varför i så fall inte ställa upp på förslaget om att göra fuska.se till en bättre plats? Chihuahua sa till mig att hon inte hänger på debatt-forumet för att ska man debattera i ett ämne måste man vara öppen att ta emot argument, att bearbeta och tänka över dem och sedan komma med vettiga motargument - inte bara skrika ut sina åsikter och sen strunta i vad andra säger, och prompt stå fast vid det utan att kunna argumentera. Det är den attityden som gjort att jag tröttnat på att skriva i trådarna här, tyvärr. Tack kompisar. För att ni sabbat fuska. Och Z, ditt forum var det alltid häng på. Jag har även spammat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 jag vill ha soffan å mascaran tibaxs >:( de var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 10/9. Det är en för jävlig dag. Hela 2 politiskt aktiva personer har sagt att dom ska sluta här på fuska. Plus 3 (tror jag) andra minions har sagt upp sig. Vad beror detta på? Några säger att det är Big Orange, spammarforumet. Delvis är det ju på grund av dom alla valmanifestationerna. Nu har ett omtyckt gäng blivit kommunister. Det har grundats två sidor. Ja, fuska har förändrats. Kanske inte ni som håller er på Pokemon-forumen märker någon stor skillnad, men bland dom stora, så tar det på hjärtat. Det är en tidfråga innan nästa sticker. Soffan stack för att folk hade gett taskiga kommentarer för att han kopierat texter från FFUniverse. Men hallå, varenda nyhet jag skrivit har jag kopierat rakt av Gamereactor eller någon annan speltidning. Jag menar, nu är han från en omtyckt humoritisk person, gjord till en loser. Det är faktist ni själva som gjort detta. Visst, jag känner en stor klump i magen, och en känsla av att fuska.se kommer att tappa samma gnista som den en gång haft. Det borde dyka upp nya regler om gruppforumen, och nya regler borde göras om hot och kritisering. Visst, ni tycker säkert att ni själva inte gjort ett skit. Men varför i så fall inte ställa upp på förslaget om att göra fuska.se till en bättre plats? Chihuahua sa till mig att hon inte hänger på debatt-forumet för att ska man debattera i ett ämne måste man vara öppen att ta emot argument, att bearbeta och tänka över dem och sedan komma med vettiga motargument - inte bara skrika ut sina åsikter och sen strunta i vad andra säger, och prompt stå fast vid det utan att kunna argumentera. Det är den attityden som gjort att jag tröttnat på att skriva i trådarna här, tyvärr. Tack kompisar. För att ni sabbat fuska. Och Z, ditt forum var det alltid häng på. Jag har även spammat. De nyheterna som du har skickat in och påstått vara kopierade, har dessa blivit accepterade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Haha, där blev jag busted. Det var en av dom, som inte blev godkänd som inte blev godkänd. För den innehöll information på engelska. Det var en nyhet som jag skrev om PS3, jag kan inte hitta den. Men den informationen fick jag från Game Reactor. Jag gick inte och kopierade in hela texten, utan skrev om allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 men då har du ju inte gjor något brottsilgt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 10/9. Det är en för jävlig dag. Hela 2 politiskt aktiva personer har sagt att dom ska sluta här på fuska. Plus 3 (tror jag) andra minions har sagt upp sig. Vad beror detta på? Några säger att det är Big Orange, spammarforumet. Delvis är det ju på grund av dom alla valmanifestationerna. Nu har ett omtyckt gäng blivit kommunister. Det har grundats två sidor. Ja, fuska har förändrats. Kanske inte ni som håller er på Pokemon-forumen märker någon stor skillnad, men bland dom stora, så tar det på hjärtat. Det är en tidfråga innan nästa sticker. Soffan stack för att folk hade gett taskiga kommentarer för att han kopierat texter från FFUniverse. Men hallå, varenda nyhet jag skrivit har jag kopierat rakt av Gamereactor eller någon annan speltidning. Jag menar, nu är han från en omtyckt humoritisk person, gjord till en loser. Det är faktist ni själva som gjort detta. Visst, jag känner en stor klump i magen, och en känsla av att fuska.se kommer att tappa samma gnista som den en gång haft. Det borde dyka upp nya regler om gruppforumen, och nya regler borde göras om hot och kritisering. Visst, ni tycker säkert att ni själva inte gjort ett skit. Men varför i så fall inte ställa upp på förslaget om att göra fuska.se till en bättre plats? Chihuahua sa till mig att hon inte hänger på debatt-forumet för att ska man debattera i ett ämne måste man vara öppen att ta emot argument, att bearbeta och tänka över dem och sedan komma med vettiga motargument - inte bara skrika ut sina åsikter och sen strunta i vad andra säger, och prompt stå fast vid det utan att kunna argumentera. Det är den attityden som gjort att jag tröttnat på att skriva i trådarna här, tyvärr. Tack kompisar. För att ni sabbat fuska. Och Z, ditt forum var det alltid häng på. Jag har även spammat. Men lägg ner.Du har ju inte enns varit medlem hä länge så du kan väll inte säga att saker har förändrats. Som sagt jag kan hålla med om att det måste finnas bättre regler d.v.s mot hot m.m Och att mascaran å soffan har lämnat fuska.se vad är det för nått fel med det?? Det är väll inget att grubbla över......eller? Varför ska man avregistrera sig för? Man kan ju ha sin användare kvar eller har jag fel. Min åsikt är att dagens moddar är rent sagt ((dåliga)) dom måste bli mer aktiv dom endaste jag brukar se är "Corpsegrinder" "No_Fear" "Draghon" Ytterman" "KazeN"Och ibland # 21 <------men han bryter ju mot §1.28. Så vart är dom andra?? Det här var min/a åsikter ni får gärna ge mej en varning nu om jag har brytit mot nån regel med det tror jag inte. //Corpsgrinder\\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 10/9. Det är en för jävlig dag. Hela 2 politiskt aktiva personer har sagt att dom ska sluta här på fuska. Plus 3 (tror jag) andra minions har sagt upp sig. Vad beror detta på? Några säger att det är Big Orange, spammarforumet. Delvis är det ju på grund av dom alla valmanifestationerna. Nu har ett omtyckt gäng blivit kommunister. Det har grundats två sidor. Ja, fuska har förändrats. Kanske inte ni som håller er på Pokemon-forumen märker någon stor skillnad, men bland dom stora, så tar det på hjärtat. Det är en tidfråga innan nästa sticker. Soffan stack för att folk hade gett taskiga kommentarer för att han kopierat texter från FFUniverse. Men hallå, varenda nyhet jag skrivit har jag kopierat rakt av Gamereactor eller någon annan speltidning. Jag menar, nu är han från en omtyckt humoritisk person, gjord till en loser. Det är faktist ni själva som gjort detta. Visst, jag känner en stor klump i magen, och en känsla av att fuska.se kommer att tappa samma gnista som den en gång haft. Det borde dyka upp nya regler om gruppforumen, och nya regler borde göras om hot och kritisering. Visst, ni tycker säkert att ni själva inte gjort ett skit. Men varför i så fall inte ställa upp på förslaget om att göra fuska.se till en bättre plats? Chihuahua sa till mig att hon inte hänger på debatt-forumet för att ska man debattera i ett ämne måste man vara öppen att ta emot argument, att bearbeta och tänka över dem och sedan komma med vettiga motargument - inte bara skrika ut sina åsikter och sen strunta i vad andra säger, och prompt stå fast vid det utan att kunna argumentera. Det är den attityden som gjort att jag tröttnat på att skriva i trådarna här, tyvärr. Tack kompisar. För att ni sabbat fuska. Och Z, ditt forum var det alltid häng på. Jag har även spammat. Soffan är ingen loser, han är en legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 10/9. Det är en för jävlig dag. Hela 2 politiskt aktiva personer har sagt att dom ska sluta här på fuska. Plus 3 (tror jag) andra minions har sagt upp sig. Vad beror detta på? Några säger att det är Big Orange, spammarforumet. Delvis är det ju på grund av dom alla valmanifestationerna. Nu har ett omtyckt gäng blivit kommunister. Det har grundats två sidor. Ja, fuska har förändrats. Kanske inte ni som håller er på Pokemon-forumen märker någon stor skillnad, men bland dom stora, så tar det på hjärtat. Det är en tidfråga innan nästa sticker. Soffan stack för att folk hade gett taskiga kommentarer för att han kopierat texter från FFUniverse. Men hallå, varenda nyhet jag skrivit har jag kopierat rakt av Gamereactor eller någon annan speltidning. Jag menar, nu är han från en omtyckt humoritisk person, gjord till en loser. Det är faktist ni själva som gjort detta. Visst, jag känner en stor klump i magen, och en känsla av att fuska.se kommer att tappa samma gnista som den en gång haft. Det borde dyka upp nya regler om gruppforumen, och nya regler borde göras om hot och kritisering. Visst, ni tycker säkert att ni själva inte gjort ett skit. Men varför i så fall inte ställa upp på förslaget om att göra fuska.se till en bättre plats? Chihuahua sa till mig att hon inte hänger på debatt-forumet för att ska man debattera i ett ämne måste man vara öppen att ta emot argument, att bearbeta och tänka över dem och sedan komma med vettiga motargument - inte bara skrika ut sina åsikter och sen strunta i vad andra säger, och prompt stå fast vid det utan att kunna argumentera. Det är den attityden som gjort att jag tröttnat på att skriva i trådarna här, tyvärr. Tack kompisar. För att ni sabbat fuska. Och Z, ditt forum var det alltid häng på. Jag har även spammat. Två år längre än dig iaf, och pulpen, asså ärligt talat vem f*n e soffan? (ja jag e kanske lite efter?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Soffan = Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 ... Och vad skall de andra moderatorerna göra? Om sakerna inte anmäls så är det väl inte konstigt att folk kommer undan med sina regelbrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Slutet för det riktiga fuska är redan här. Allt som fuska var värt att vara aktiv på är nu borta. Alla sticker. Alla som gav mig anledning att vara på fuska lämnar sidan. ~Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 men pulpen... det är väl ingen redig anledning att sticka från fuska för att man får någon taskig kommentar från lite olika personer, det kan ju hända vem som helst. men sen dem andra som stickar för att soffan inte är kvar är ju MYCKET fjantiga. så man kan sammanfatta det med att dom som sticker bara är Fjantiga och eftersom deras anledning är att det "gamla" fuska har försvunnit. men vad är det "gamla" fuska då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.