Gäst jesper93 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 men hur gjorde du habbomöblernas då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 print scren klippa ur sätta in i paint sen så modifierar du med pixel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Dem var riktigt snygga xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Tackar...Några andra som vill tänka sig posta sina verk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Riktigt fina grejjor, ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Håller på med mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 vad är habbo? ett spel eller? har jag aldrig hört talas om x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ett chat spel typ xD Man är en habbo figur och går runt och chattar med andra habbos och köper möbler osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ray, Skicka in det till habbo! Det kan du! Då så får du habbo mynt m.m! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johannest85 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Tja är helt ny här men om ni vill se snygga habbobilder kan jag rekomendera de officiella habbofansiterna och trycka på bilder. jag har bl.a gjort bilder för ett gäng sidor. men kan ju visa upp lite så ni får se vad man kan göra med paint http://usera.imagecave.com/marskatta/Johannest85/arenaentreklar3.gif http://usera.imagecave.com/marskatta/Johannest85/Ateamprotest.gif http://usera.imagecave.com/marskatta/Johannest85/JAG-CLOWN.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 vadå slösa tid. Man kanske tycker det är kul! _ray_ bra gjorde hehe, den första va bäst :P jag menar att det var just HABBO och det suger tycker jag. Dom var ju inte fula eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag tyckte det var ganska snygga möbler! :D Tänk om det gick att spara den möbeln man har gjort på paint eller så och sen klistrar man in dem på habbo! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.