Hoppa till innehåll

Warriorguide


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Här kommer jag med en Warriorguide som kan vara bra om man inte vet det.

 

Jag börjar med pengarna om ni ska sammla till mount.

 

Eftersom Warriors är en närstridklass så brukar dem oftast ta mycket stryk. Det händer att armourn pajjar mycket enklare än vad som sker för Priest, Warlock, Mage. Warrior får oftast betala mer för reparationer också. Och att spellsen är dyrare tror jag.

Så när du har paserat lv 20-25 så är det bäst och nöja sig med grejer man får från instancer/quest/grinding. Warrior har annat och betala för och Warrior har det svårast för att fixa cash. Börja spara vid lv 20-25 och säkra att du har pengar för din mount om du inte har en polare som kan lägga typ 5guld till dig.

 

Har ni det svårt för visa klasser som Warriors oftast har så visar jag för dem följande klasserna. Warlock, Mage, Priest, Rogue/Druid i Feralcombat.

 

Warlock/Priest/Mage: Du ska charga så fort du kan med berserkerstance och ha en attack som heter Pummel. Charga och pummla dem. Det gör att dem inte kan använda sina spell. Så som Frostnova/Fear/Teleportion är effektiv mot Warrior. När ni har gjort det så ska ni använda hamstring. Det gör att dem blir segare. Spöa spöa spöa till dem bara eftersom dem inte tål så mycket stryk så är dem döda. Lyssna aldrig på att Warrior inte är dålig mot Warlock, Priest, en välspelad Warrior är hur bra som helst. Kom ihåg och använda BerserkerRage om ni blir fearde. Det gör att fearingen slocknar.

 

Guide för Rogue/Druid i Catform: Om dem hinner stealtha så ska du använda Bloodrage. Så fort du har möjlighet och använda thunderclap så gör den. Brukar oftast träffa stealthare. Sen är det bara och charga. Renda, hamstra så kan dem inte komma undan med stealth eller deras snabbhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har anmält inlägget själv och be om den kan klistras.

 

Hörru du. Jag pvpar oftast med min Warrior och jag klarar mig oftast på det jag skrev. Varför skulle jag inte något om en Warrior. Jag kanske inte vet deras skit. Men jag vet tips så man kan klara sig för dem allra mest svåra klasserna för dem. Mujo, mm. Hunter/Warlock har det lättast och grinda pengar och Paladin, Warrior har det svårast.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warriors har det lätt att grinda, och det vet jag då jag har en 60 warrior.

 

Casters magier resistast ibland, plus att de måste dricka efter 2-3 strider. En warrior kan bara dunka, dunka, dunka.

 

Och btw, holy priest gör dålig dmg, men det finns skillade holy speccade också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lägg av nu med den J*vla kritiken ni gör bara detta för att

1. ni hatar donken

2. ni är avensjuka att ni inte vet ett skit om någon class så ni kan skriva en guide

3. ni har inget att göra

 

så skämes ta me f*n

 

 

OBS: sorry för svordommarna man man blir irriterad på er!

Redigerat av Hunted
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att warriors skulle ha det svårt att grinda pengar var det dummaste jag hört, prova grinda med holyspeccad priest istället. denna tråden är _INTE_ värd klister

 

 

min kompis har en holy speccad priest, för honom gick det skitfort att skaffa epic mount till skillnad från hans mage och hans rogue.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...