Hoppa till innehåll

Warriorguide


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

men frost nova har en cooldown på 1 min och alla mage skydds saker som icy shield eller vad den nu heter existerar inte hur älne som helst en warrior kan lätt pwna en mage bara håppa omkring han/henne så när hon/han försöker casta en spell var bakom dom... vet inte så många warriors spells så jag vet ej vad man ska använda

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men frost nova har en cooldown på 1 min och alla mage skydds saker som icy shield eller vad den nu heter existerar inte hur älne som helst en warrior kan lätt pwna en mage bara håppa omkring han/henne så när hon/han försöker casta en spell var bakom dom... vet inte så många warriors spells så jag vet ej vad man ska använda

 

Du verkar inte ha spelat PvP på 60 med en warrior -.-

Men vissa mage e dåliga som man lätt ta ner..>.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men frost nova har en cooldown på 1 min och alla mage skydds saker som icy shield eller vad den nu heter existerar inte hur älne som helst en warrior kan lätt pwna en mage bara håppa omkring han/henne så när hon/han försöker casta en spell var bakom dom... vet inte så många warriors spells så jag vet ej vad man ska använda

 

 

en full epic warrior får fet stryk av mages, speciellt frost mages en kompis har en full tier 2 warrior och han blev ägd av en naken mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillar inte ordet "äga" tycker att det mesta är feghet eftersom en frost mage kan vara utanför warriors meele range hela tiden..

 

 

det är fortfarande tokäg av magen, men det är bara för att den är frost, fire är lättare att ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men frost nova har en cooldown på 1 min och alla mage skydds saker som icy shield eller vad den nu heter existerar inte hur älne som helst en warrior kan lätt pwna en mage bara håppa omkring han/henne så när hon/han försöker casta en spell var bakom dom... vet inte så många warriors spells så jag vet ej vad man ska använda

 

Då sög han. Om en warrior slår på en mage utan armour så dör den på första slaget tror jag. Och man ska inte tänka på sina armour hela tiden. Resistence är viktigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Här kommer jag med en Warriorguide som kan vara bra om man inte vet det.

 

Jag börjar med pengarna om ni ska sammla till mount.

 

Eftersom Warriors är en närstridklass så brukar dem oftast ta mycket stryk. Det händer att armourn pajjar mycket enklare än vad som sker för Priest, Warlock, Mage. Warrior får oftast betala mer för reparationer också. Och att spellsen är dyrare tror jag.

Så när du har paserat lv 20-25 så är det bäst och nöja sig med grejer man får från instancer/quest/grinding. Warrior har annat och betala för och Warrior har det svårast för att fixa cash. Börja spara vid lv 20-25 och säkra att du har pengar för din mount om du inte har en polare som kan lägga typ 5guld till dig.

 

Har ni det svårt för visa klasser som Warriors oftast har så visar jag för dem följande klasserna. Warlock, Mage, Priest, Rogue/Druid i Feralcombat.

 

Warlock/Priest/Mage: Du ska charga så fort du kan med berserkerstance och ha en attack som heter Pummel. Charga och pummla dem. Det gör att dem inte kan använda sina spell. Så som Frostnova/Fear/Teleportion är effektiv mot Warrior. När ni har gjort det så ska ni använda hamstring. Det gör att dem blir segare. Spöa spöa spöa till dem bara eftersom dem inte tål så mycket stryk så är dem döda. Lyssna aldrig på att Warrior inte är dålig mot Warlock, Priest, en välspelad Warrior är hur bra som helst. Kom ihåg och använda BerserkerRage om ni blir fearde. Det gör att fearingen slocknar.

 

Guide för Rogue/Druid i Catform: Om dem hinner stealtha så ska du använda Bloodrage. Så fort du har möjlighet och använda thunderclap så gör den. Brukar oftast träffa stealthare. Sen är det bara och charga. Renda, hamstra så kan dem inte komma undan med stealth eller deras snabbhet.

 

 

 

NICE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

men lägg av nu med den J*vla kritiken ni gör bara detta för att

1. ni hatar donken

2. ni är avensjuka att ni inte vet ett skit om någon class så ni kan skriva en guide

3. ni har inget att göra

 

så skämes ta me f*n

 

 

OBS: sorry för svordommarna man man blir irriterad på er!

 

mm jag är VÄÄLDIGT avundsjuk. jag är också väldigt avundsjuk på din stavning.

jag kan warrior klassen mycket bra, tack som frågar.

 

den där "guiden" är hursomhelst INTE värd att bli en sticky.

-

Donken ponken, varför skulle en epic warrior suga för att han inte dödade en mage? dom j*vlarna bara kitar o fryser warriorn, "konstigt" att de [warriors] dör då -.-

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...