Hoppa till innehåll

Warriorguide

Rekommendera inlägg

Skrivet

Warriors har det lätt att grinda, och det vet jag då jag har en 60 warrior.

Casters magier resistast ibland, plus att de måste dricka efter 2-3 strider. En warrior kan bara dunka, dunka, dunka.

Och btw, holy priest gör dålig dmg, men det finns skillade holy speccade också.

Dem har det iallafall svårast. T.ex, det är svårare för Warriors och pulla om man inte vill ha 3mobs samtidigt på en. Det är inte lätt för Warriors och ta många mobs samtidigt. Tack Hunted :)
  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Warriors har det lätt att grinda, och det vet jag då jag har en 60 warrior.

Casters magier resistast ibland, plus att de måste dricka efter 2-3 strider. En warrior kan bara dunka, dunka, dunka.

Och btw, holy priest gör dålig dmg, men det finns skillade holy speccade också.

bara skaffa ett ranged vapen?! inte så svårt att pulla väl?

Skrivet

Beror på vem det är som spelar. 2 är ok. Men 3 så blir det lite kris ;)

Skrivet

Beror på vem det är som spelar. 2 är ok. Men 3 så blir det lite kris ;)

Crowd control?

Intimidating Shout

Skrivet

Gissa varför jag sa också att dem har svårt och grinda. Eftersom i grindingen så tar dem jävligt mycket stryk och så får man reparera jävligt mycket. Du försöker bara komma på sätt så att klistret försvinner från denna tråd.

Skrivet

Dem kanske har det lätt att grinda. Men inte grinda pengar. Eftersom att warrior är en närstridklass så får man ju mer stryk och då kostar det mer och reparera.

Skrivet

Dem kanske har det lätt att grinda. Men inte grinda pengar. Eftersom att warrior är en närstridklass så får man ju mer stryk och då kostar det mer och reparera.

Grinda SM arm i en timme och du får typ 30g, runt 1.5 repair bill.

Skrivet

Jag tror inte att en lv 25-37warrior kan klara sig i SMarm själv.

Skrivet (redigerat)

nope det gör dom inte men pröva Stockade så ^^ fast vet hur det är med warriors alla förväntar sig att man ska göra allt medans dom ser på (iallafall på servrarna jag har haft någolunda bra warriors)

Redigerat av Hunted
  • Skapa ny...