lundquist Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, men jag tog den här. Varför tror ni att så många ungdommar i 14 - 17 års åldern dricker o sånt ? Jag kan bara komma på en anledning, o de är att dem tror att dem är coola, jag har nårra i min klass som brukar festa o sånt. Dem undrar om jag ska med : O ibland är jag med, men jag dricker inte, o jag kan säga att jag mår så j*vla bättre än dem dan efter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Att dricka på fest är okej tycker jag men inte knarka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Tycker det är kul å vara med kompisar och när dom super så tar man bara nån öl själv :lol: Redigerat 14 September 2006 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Dricka alkohol är nog mer vanligt än att knarka i den åldern. Vizzkazz: Det är bra att du tar insiativet (stavning) och inte dricker..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro. Ja men du är 18år och han menade minderåriga. Många gör det för att vara coola för dem tycker oftast inte det är gott men tvingar i sig bara för att vissa kompisar gör det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Ne, man gör det inte för vara cool. Det är 12åringar som gör det. Man dricker för att bli full och ha det roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro. Jo, sant, men jag har gjort det sen jag var 15. Om 12åringar dricker är något fel. Man bör inte börja innan 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Dem gör det för att de inte får såklart Redigerat 14 September 2006 av Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 En del ungdomar dricker nog för att de vill vara coola och få respekt, men det är tvärtom. Hur coolt på en skala är det att supa sig full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Som sackt. Det blir roligare men det är otroligt onödigt och köpa 70% vodka o hälla i sig. Det är väldigt faligt. Jag vingla hem o kunde knappt låsa upp dörren för ja hitta inte nyckelhålet hehe. DEt är bättre med öl som är godare med. Folk tror när det är fest då ska man va as full, men det är ju as nördigt. Knark är skit. Snus går bra för det är smaskens :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Snus går ju bra om man vill förstöra sin överläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.