Hoppa till innehåll

Alkohol Och Droger Bland Ungdommar


lundquist

Rekommendera inlägg

jag visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, men jag tog den här.

 

Varför tror ni att så många ungdommar i 14 - 17 års åldern dricker o sånt ? Jag kan bara komma på en anledning, o de är att dem tror att dem är coola, jag har nårra i min klass som brukar festa o sånt. Dem undrar om jag ska med : O ibland är jag med, men jag dricker inte, o jag kan säga att jag mår så j*vla bättre än dem dan efter :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro.

 

 

Ja men du är 18år och han menade minderåriga.

 

Många gör det för att vara coola för dem tycker oftast inte det är gott men tvingar i sig bara för att vissa kompisar gör det....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro.

 

Jo, sant, men jag har gjort det sen jag var 15. Om 12åringar dricker är något fel. Man bör inte börja innan 14.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sackt. Det blir roligare men det är otroligt onödigt och köpa 70% vodka o hälla i sig. Det är väldigt faligt. Jag vingla hem o kunde knappt låsa upp dörren för ja hitta inte nyckelhålet hehe. DEt är bättre med öl som är godare med. Folk tror när det är fest då ska man va as full, men det är ju as nördigt.

 

Knark är skit. Snus går bra för det är smaskens :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...