DarkZtorm Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Snus går ju bra om man vill förstöra sin överläpp. Vadå förstöra. Jag har bara pajat strängen i mitten, det ä ju inte så farligt :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet. vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Kan du beskriva exakt vad som är så dumt med det. Om man roar sig på det sättet så är det som vilket intresse som helst. Men knark är extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro. Jag gör det kanske 2gånger per skoltermin då vi åker på en resa så tar jag med mig något med mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Att supa sig medvetslös är klockrent, och dagen efteråt när man ska pussla ihop kvällen innan är lika kul det med. knark och alkohol är det ingen skillnad på, det är bara farligt om man inte kan hantera behovet och om man får i sig för höga mängder. Jag vet inte om det är vanligare med alkohol i 14års åldern, för mig var det lättare att få tag i droger än att få tag i sprit när jag var så ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 th00rd menar du att du kunde få tag i droger?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 th00rd menar du att du kunde få tag i droger?? Det är väl ingen nyhet att det är lätt att få tag i droger? Japp precis det jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 OK. Fast jag tror själv att jag nog skulle kunna få tag i droger. Men det är inget jag vill (det går rykten om knarkare i skolan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet. vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet. Låt folk göra vad dem vill. Varför bryr du dig. Låt dem ha sex om dem vill. Det är inte ens ditt problem. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 OK. Fast jag tror själv att jag nog skulle kunna få tag i droger. Men det är inget jag vill (det går rykten om knarkare i skolan). Det är otroligt lätt att få tag i droger, alldeles för lätt. Jag kan lätt skaffa om jag vill, typ lättare än att få tag i sprit, som thoord säger. Bryr mig inte om folk knarkar, skulle inte göra det själv men låt de göra det om de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) Ja, snus, cigaretter och cannabis är skit lätt o få tag i. Men för mej är det inga problem att få tag i sprit. Det är bara ringa ett nummer :). Jag vet några som odlar cannabis i en lada. 100kr / cigg. Men jag knarkar inte, det är bara min kompis som gör det. Redigerat 15 September 2006 av DarkZtorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 hmmm du förstår nog inte hur gamla dom är typ 10-14 år, knarkar kn*llar och super hela dagarna på helgerna, är det bra hmm låt mig tänka nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.