123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Nej det är inte bra inte i den åldern iaf. Folk får knarka bäst dem vill bara dem inte förstör för andra människor. Om dem t ex. skulle sitta ensamma i en lägenhet så skulle det inte göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 hmmm du förstår nog inte hur gamla dom är typ 10-14 år, knarkar kn*llar och super hela dagarna på helgerna, är det bra hmm låt mig tänka nej. Det är vell inget fel med att Kn*lla. Ja dricka när man är 13 är lite konstigt. Men jag drack själv när jag var 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Ja han anser det som konstigt då. Men det bror ju på hur mycket man dricker, om du regelbundet super dig ful varje helg vid 13-14års åldern då är det konstigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Ja det kan vara märkligt. Det är förästen löjligt att supa sig full vid 10-14 år. Förrästen så äre ju bara fjårtisar som super sig full och är as packade. Det finns vissa gränser. Om man ska dricka så ska man ju inte dricka tills man ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 e dricker väl för att det är gott? Själv tycker jag att Xider är otroligt gott. Öl med mindre alkohol är också ganska gott. Jag dricker inte i stora mängder, ungefär 1 mun varje månad. XD Får inte ta mer av mamma och pappa. >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag får köpa en egen platta ifrån farsan men jag får inte dricka mer än 8 öl. Ölkorv och öl = Skit gott :). Det finnsi inget bättre än öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Twizta, du låter som en person från stenåldern. Låt folk göra som dem vill. Skadar det inte det eller några andra så behöver du inte ens tänka på det. Varför ens bry sig om dem har samlag. Försök skaffa det själv. Eller det kanske är svårt för dig så du börjar skyllla på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Snus går ju bra om man vill förstöra sin överläpp. Man förstår inte överläppen, man löper "bara" risk att drabbas av muncancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Snus är väl inte hälsoskadligt? Bara att den dära grejen i mitten av ens läpp frätsbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jo, det är hälsofarligt. Man kan få muncancer av det men jag käner inte till något fall där någon har fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Snus är väl inte hälsoskadligt? Bara att den dära grejen i mitten av ens läpp frätsbort. Dom flesta lägger väl inte prillan i mitten utan istället på någon sida. Eller ioförsig, en bak under hela läppen förekommer ju. Men hur som helst så är det skadligt för, tandkött,läpp oavsett var du lägger den. Däremot så är det bra för tänderna. Och ja, man kan tydligen få cancer av det. Men det kan man ju få av allt i dagens samhälle, man läser ju om en ny sak varje dag. Chips,lightprodukter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) jag brukar inte festa precis kanske tar ett glas whiskey elr nån öl här hemma då och då Redigerat 16 September 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.