Hoppa till innehåll

Alkohol Och Droger Bland Ungdommar


lundquist

Rekommendera inlägg

Jag slösar inte bort mina pengar på knark,jag har andra saker att använda dem för.....

 

.....som att köpa spel. :)

 

Lika bra att ha samlag vid 15 års åldern,jag menar,det är ju då man blir "byxmyndig" som man kan säga.Dricka går också finfint.Jag bryr mig inte sålänge någon i min familj dricker.Och det gör ingen.Puh.

 

Förstår du ens vad du säger?!

 

Hade inte Alkohol funnits så hade flera miljarder människor dött, då detl hjälper till att rensa bort bakterier i större sår etc.

Vid operationer använder man alkohol för att göra rent, så hur hade du tänkt att det skulle fungera UTAN det?

 

Det var inte meningen från början att folk ska missbruka denna produkt som säljs över allt i världen, men det bör defenitivt inte försvinna.

Att alkoholister dör av varan bevisar bara hur idiotiska en större del av människorna är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Snus är väl inte hälsoskadligt? Bara att den dära grejen i mitten av ens läpp frätsbort.

 

Även fast man har prillan på höger sida så fräter den bort i mitten. Om man snusar på vänster som jag gjorde förut så åker allt up direkt i hjärnan.

 

Ja snus kan va farligt. Min riktiga pappa fick cancer i magen o spred sig ner till tarmarna. Han började blöda i ändan och hans urin blev ölmörkt. Han överlevde inte. Han dog den 30 Januari 1992 dagen efter min födelsedag. Jag är 100% säker på att det var lössnuset som orsakade det.

Redigerat av DarkZtorm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag slösar inte bort mina pengar på knark,jag har andra saker att använda dem för.....

 

.....som att köpa spel. :)

 

Lika bra att ha samlag vid 15 års åldern,jag menar,det är ju då man blir "byxmyndig" som man kan säga.Dricka går också finfint.Jag bryr mig inte sålänge någon i min familj dricker.Och det gör ingen.Puh.

 

Det skall givetvis använda inom sjukvården så att människor kan bli friska och sådant. Men att folk dricker det, det är det jag är i mot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är tyvärr så DZ, det jag menar är att det ska få mycket större konsekvenser när man åker fast för rattfylleri och andra allvarliga brott där alkohol är inblandat. Det är tillåtet och dricka när man inte är myndig va? Det vill jag att det inte ska vara. Alkohol förstör så många människors liv, det var därför som jag reagerade så starkt innan.

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...