Hoppa till innehåll

Alkohol Och Droger Bland Ungdommar


lundquist

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Twiztha_MF

vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet.

 

vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart det är okej, gör allt det där varje fredag och lördag. Man gör det inte för att vara cool, utan för att det är kul. Det är så man roar sig, åtminståne jag och alla i min närvaro.

 

Jag gör det kanske 2gånger per skoltermin då vi åker på en resa så tar jag med mig något med mina kompisar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att supa sig medvetslös är klockrent, och dagen efteråt när man ska pussla ihop kvällen innan är lika kul det med.

 

knark och alkohol är det ingen skillnad på, det är bara farligt om man inte kan hantera behovet och om man får i sig för höga mängder. Jag vet inte om det är vanligare med alkohol i 14års åldern, för mig var det lättare att få tag i droger än att få tag i sprit när jag var så ung.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet.

 

vet endel som gör allt ( typ alla j*vla ungdomar i hela j*vla vårgårda har sex dricker och knarkar vad jag vet ), så himla dumma i huvet.

 

Låt folk göra vad dem vill. Varför bryr du dig. Låt dem ha sex om dem vill. Det är inte ens ditt problem. :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK. Fast jag tror själv att jag nog skulle kunna få tag i droger. Men det är inget jag vill (det går rykten om knarkare i skolan).

 

Det är otroligt lätt att få tag i droger, alldeles för lätt. Jag kan lätt skaffa om jag vill, typ lättare än att få tag i sprit, som thoord säger.

 

Bryr mig inte om folk knarkar, skulle inte göra det själv men låt de göra det om de vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, snus, cigaretter och cannabis är skit lätt o få tag i. Men för mej är det inga problem att få tag i sprit. Det är bara ringa ett nummer :).

 

Jag vet några som odlar cannabis i en lada. 100kr / cigg. Men jag knarkar inte, det är bara min kompis som gör det.

Redigerat av DarkZtorm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...