lundquist Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nån som spelar denna genomsvenska grymt roliga sport ? Jag har spelat i snart 7 år tror jag, O blir lika glad varje dag jag ska träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag spelar innebandy och har gjort det i nästan hela mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag skulle börjat spela i AIK men dem hade fullt lag så jag ville inte börja nån annan stans...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag spelar innebandy har spelat i 5/6 år nu. Det är skitkul faktiskt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag börjar på min tredje säsong i år. Funderar på att bli målvakt, för att alla tycker att jag är så bra som målvakt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Spelade mycket när jag var yngre men tappade snabbt intresset och slutade ganska tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 har gått i en säsong och börjat på den andra och det är askul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Nån som kan "Zorro"? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Nån som kan "Zorro"? ;D Jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 jag tycker de va skit att de uppfann senseido bladet, nu kan alla zorro :P, inte slika kul, har er serie börjat än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.