lizem Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 inga problem, hoppas ni kommer på besök till sthlm och spelar den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 jag spelar innebandy as KUL MYCKET MYCKET BALARE ÄN FOTBOLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Igår spelade vi mot Vendelsö Vi förlora med 8-5 <_< En gång när jag hade bollen i händerna slog dom svin hårt på mitt ring-finger på min högra han (Dom slog mig på fingrarna mer än en gång) Jag skrek skit-högt för att domarn skulle blåsa av för det gjorde så ont Men nej det gjorde han inte :angry: Senare i matchen efter att dom gjort mål och höft-tacklat en i mitt lag så säger jag: Då mördar ju en (vilket jag då syfta på mitt finger) Då säger domarn lägg av med det där. Och då säger jag: Nää jag ska fortsätta. Sen sa han inget. Så idag sitter jag med ett finger så det inte ens går att knyta handen med för då gör det jävligt ont <_< Jag har lust att gå ditt och säga: Sätt dig ner, lägg handen på marken. Och sen slår jag en golfare allt vad jag har rätt på hans finger toppar så han vrider sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Igår spelade vi mot Vendelsö Vi förlora med 8-5 <_< En gång när jag hade bollen i händerna slog dom svin hårt på mitt ring-finger på min högra han (Dom slog mig på fingrarna mer än en gång) Jag skrek skit-högt för att domarn skulle blåsa av för det gjorde så ont Men nej det gjorde han inte :angry: Senare i matchen efter att dom gjort mål och höft-tacklat en i mitt lag så säger jag: Då mördar ju en (vilket jag då syfta på mitt finger) Då säger domarn lägg av med det där. Och då säger jag: Nää jag ska fortsätta. Sen sa han inget. Så idag sitter jag med ett finger så det inte ens går att knyta handen med för då gör det jävligt ont <_< Jag har lust att gå ditt och säga: Sätt dig ner, lägg handen på marken. Och sen slår jag en golfare allt vad jag har rätt på hans finger toppar så han vrider sig. Och? Vad har tacklingarna och fingret med att du förlorade med 8-5 att göra? Vissa domare är askassa, jag vet.. men det är inte mycket att göra åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 tycker det samma vi förlora med 4-6 idag men deras 4 första mål var hög klubba ... ^^ men det är sånt man får ta... :) bara kämpa vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Vi spelar i en serie där alla lag är ett år äldre men vi vinner allt ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Igår spelade vi mot Vendelsö Vi förlora med 8-5 <_< En gång när jag hade bollen i händerna slog dom svin hårt på mitt ring-finger på min högra han (Dom slog mig på fingrarna mer än en gång) Jag skrek skit-högt för att domarn skulle blåsa av för det gjorde så ont Men nej det gjorde han inte :angry: Senare i matchen efter att dom gjort mål och höft-tacklat en i mitt lag så säger jag: Då mördar ju en (vilket jag då syfta på mitt finger) Då säger domarn lägg av med det där. Och då säger jag: Nää jag ska fortsätta. Sen sa han inget. Så idag sitter jag med ett finger så det inte ens går att knyta handen med för då gör det jävligt ont <_< Jag har lust att gå ditt och säga: Sätt dig ner, lägg handen på marken. Och sen slår jag en golfare allt vad jag har rätt på hans finger toppar så han vrider sig. Eh mycket :huh: Hade dom inte gjort illa fingret hade det kunna blivit lägre siffror och bättre utkast och kanske då fler mål!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 där har du en poäng men itne så stor. bara för att du gör bra utkast så blir det kanske max. 1 mål till om inte de hade j*vl*gt dåligt försvar. men du kunde ha räddat flera men jag tror inte att det skulle ha spelat rollen mellan vinst och förlust... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 där har du en poäng men itne så stor. bara för att du gör bra utkast så blir det kanske max. 1 mål till om inte de hade j*vl*gt dåligt försvar. men du kunde ha räddat flera men jag tror inte att det skulle ha spelat rollen mellan vinst och förlust... Inte dåligt försvar men en dålig målvakt han fick typ 7 skott på sig och släppte in 5Och skotten han fick var inte så svåra att ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 ok då kanske ni haded vunnit iaf.. men ni kanske skjuter bra? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Nää inte särskilt det finns inte många i vårt lag som skjuter bra det är fler som skjuter dåligt :) ____________________ Det som irriterar mig på matcherna det är att vissa ger 100% knappt 70% <_< Det är som om dom tror att dom dör om dom satsar mer på matcherna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 samma i vårt lag..., vissa går på matcherna typ, de kan ju bara gå och dö :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.