Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 September 2006 Rapport Skrivet 28 September 2006 Innebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag i now,i now Citera
Fusion Skrivet 29 September 2006 Rapport Skrivet 29 September 2006 Nån som spelar denna genomsvenska grymt roliga sport ? Jag har spelat i snart 7 år tror jag, O blir lika glad varje dag jag ska träna. Jag går inte i något lag, men gillar innebandy väldigt mycket. Citera
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Jag spelade innebandy för 2 år sedan, men slutade efter en säsong.... För övrigt så tycker jag väl att det är väldigt kul :) Citera
Hedman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Eh är det särksilt smart att skita i det :huh: Då blir det utvisning för sitt lag och man får byta klubba Redigerat 3 Oktober 2006 av Mini_Sweety Citera
Aircondition Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Byta klubba är ju sååå jobbigt. Och, dom märker inget. Citera
Shadowbeing Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Byt klubba istället. Tror inte att det är någon större skillnad på ett vanligt blad än ett Sanseido-blad. Jag spelade innebandy på idrotten idag... Blev lite fult spel måhända, men skit samma... :visslar: Citera
Aircondition Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Jo. ;D Det är skitsvårt att göra Zorro med ett vanligt blad. Citera
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Min kompis kan bara zorra ett varv utan senseido :P Citera
Baf2 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 har gått i bandy två år ångra att ja sluta :huh: det finns absolut inga platser kvar Citera
Aircondition Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Börja i ett annat lag? Vår första seriematch är imorgon. ;P Citera
Hedman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Börja i ett annat lag? Vår första seriematch är imorgon. ;P Kul :P Vi har match på Söndag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.