Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Innebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag i now,i now Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 *Know Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Nån som spelar denna genomsvenska grymt roliga sport ? Jag har spelat i snart 7 år tror jag, O blir lika glad varje dag jag ska träna. Jag går inte i något lag, men gillar innebandy väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag spelade innebandy för 2 år sedan, men slutade efter en säsong.... För övrigt så tycker jag väl att det är väldigt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Eh är det särksilt smart att skita i det :huh: Då blir det utvisning för sitt lag och man får byta klubba Redigerat 3 Oktober 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Byta klubba är ju sååå jobbigt. Och, dom märker inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Byt klubba istället. Tror inte att det är någon större skillnad på ett vanligt blad än ett Sanseido-blad. Jag spelade innebandy på idrotten idag... Blev lite fult spel måhända, men skit samma... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Jo. ;D Det är skitsvårt att göra Zorro med ett vanligt blad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Min kompis kan bara zorra ett varv utan senseido :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 har gått i bandy två år ångra att ja sluta :huh: det finns absolut inga platser kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Börja i ett annat lag? Vår första seriematch är imorgon. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Börja i ett annat lag? Vår första seriematch är imorgon. ;P Kul :P Vi har match på Söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.