Hoppa till innehåll

För Er Som Tänker Köpa Wow! ''uppdaterad Info!''


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Denieru

Det är livsfarligt o lägga ut sitt kort, när jag skulle byta realm så snodde dom 3100 dom dumma ungarna >_>... det var därför jag börja med private servers. där fick dom FULA!GUBBAR!

Tror inte att man kan dö av det va? Och är man dum nog att ge ut användarnamn och pw så får man skylla sig själv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är livsfarligt o lägga ut sitt kort, när jag skulle byta realm så snodde dom 3100 dom dumma ungarna >_>... det var därför jag börja med private servers. där fick dom FULA!GUBBAR!

Om man är försiktig borde inte dedär hända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är livsfarligt o lägga ut sitt kort, när jag skulle byta realm så snodde dom 3100 dom dumma ungarna >_>... det var därför jag börja med private servers. där fick dom FULA!GUBBAR!

Jag slår vad om att det inte har någon och göra med Blizzard. Kan vara så att det är en trojan eller en mask i din dator som har skickat informationen om ditt kreditkort till någon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 4 månader senare...

Asso varför ska det igentligen kosta pengar :s alla jag har frågat tycker CS är lika roligt som wow. men CS kostar inge pengar :s och varför ska dom ge sig på 12:åringar?

CS suger, Wow Kostar för att uppdateras, CS suger, Wow blir bättre för dom får in pengar, CS suger, CS har väl snart blivit så fattigt att dom har 2D, CS suger.

 

Ps. man kan typ inte jämföra MMORPG med W/E Counter strike är för nått, beror på smak av spel.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade det inte varit sjukt mycket enklare att länka till någon officiell wow sida t ex wow-europe.com där alla denna infon finns, och där den även uppdateras, denna information du har gett ut här är verkligen outdated.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte ens va WoW går ut på jag bara vet att man ska döda fiender och gå upp lvl . De en sak som e bra med WoW att de så j*vla bra grafik ...... Förlåt för jag svärde

Bra grafik, err nej inte om man jämför med andra mmo, lotro, aoc m.m.

Age of conan har iof den bästa grafiken !!

Världens bästa mmo som skapats

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...