Hoppa till innehåll

Auktion

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ne. Finns flera ställen som har det så shacti. Men man fick tänka på wow lite ja :)

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Det måste man ju göra på blocket....

Ja men det här är Fuska.se och inte Blocket, på Blocket säljer man riktiga saker. På fuska säljer man förmål som egentligen bara är tecknade bilder.

Gäst Great Gonzales
Skrivet

ja men 1 månad är för mycket.

ochså ska man ju kunna söka på prisklasser

Skrivet

Ne. Finns flera ställen som har det så shacti. Men man fick tänka på wow lite ja :)

Wow är det mest välkända prgram jag känner till som använder den här typen av auktionsystem. Så enligt en hemmabyggd sannolikhets kalkyl antog jag att du tagit det därifrån. :student:

Skitsamma, beskriv det som det i wow så lär de flesta fatta.

Gäst Keyser_Soze
Skrivet

Skit bra idé! men om det någonsin kommer att hända något som måsta ALLA som vill ha denna funktion skriva det tilla dmin också! så börja skriv mina vänner =)

Skrivet

Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress.

Skrivet

Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress.

Admin kan ju ändå se alla IP-adresser.
Skrivet

Jag ska försöka (när min data slutat lagga) att skicka in en bild på wow´s 'Auction House' där finns många bra funktioner, eller så kan nån annan skicka in en bild, för det är en väldigt användbar funktion!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...